Siis mitä hiton väliä sillä pariskunnan ikäerolla on?

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sori kaikki avarakatseiset mammat mutta mun mielestä se on luonnotonta ja sairasta jos lähes 60-v mummeli seukkailee kolmekymppisen kanssa. Musta se on riippuvuus- eikä parisuhde, mummolla ikäkriisi ja "poikaystävällä" ikuinen äidinkaipuu.

No, myönnettäköön että vaikka ikä ei mun mielestä mitään merkitse, niin mun oli helkutin vaikea uskoa että liki kahdeksankymppisen brittimummelin ja hädintuskin kaksikymppisen turkkilaisen nuoren miehen suhde oli aitoa rakkautta :x . Vaikka molemmat sitä vakuuttikin ja onnellisilta näyttivät niin silti...yök.

Tollanen seksiturismi pitäisi kieltää lailla ja kovat rangaistukset asianosaisille.

Mikään laki ei vaan kiellä kahta täysi-ikäistä henkilöä seurustelemasta ja harrastamasta seksiä keskenään :/ . Ja tuo pari siis asui yhdessä, oli asunut jo pari kolme vuotta silloin kun heidät tapasin.

Tos on vaan ihan selvästi kyse hyväksikäytöstä. Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi sanoa, ettei kukaan kakskymppinen vapaaehtoisesti ole kasikymppisen kanssa.

Niinpä, mutta ei se mummeli poikaa aseella uhatenkaan luonaan pidä :| . Eli molemmat saa jotain mitä haluaa ja tarvitsee, kumpikin käyttää toista hyväksi.

Silti se on vääääääääääääääärin!!!!! Missä on telaketjufeministit?

Mikäs siinä, jos ap:lle ikä on´vain numeroita. mulle taas ikä on paljon muutakin. siksi haluan et kumppani on suunnillen samaá ikäluokkaa kanssani.

tuntuisi masentavalta ajatélla, että sit 40-vuotiaana, kun lapset on jo aikuisia ja elämä makeimmillaan, mies olisikin housuunsa kuseva ja paskova vanha pappara. ja minä tietty sen omaishoitajana pallo jalassa vuosikymmenet. ei kiitos. ihan toisenlaista tulevaisuuta olen itselleni ´ja rakkaaleni suunnitelut.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Onko ikä tärkeämpi kuin rakkaus?

kysyy pedofiili? :kieh:

no jooh.

Lähinnä hain takaa sitä, että jättäisivätkö nämä, jotka ei halua reilusti vanhempaa kumppania, jonkun iän takia ja ottaisivat "samanikäisen" vaikka tunteet tätä vanhempaa kohtaan olisivat suuremmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
On pariskunta sitten samanikäinen, mies/nainen vähän vanhempi, mies/nainen reilusti vanhempi. Aivan oikeasti mitä väliä? Ketä jaksaa kiinnostaa ja kuka jaksaa kauhistella tuollaisia?

Eikö tärkeintä ole, että homma toimii pariskunnan välillä ja suhde toimii? Eihän sen ikäeron pitäisi kenenkään muun napaa kaivella, eihän? Naurettavaa, kun jotkut täällä kauhistelee ja yököttelee isoja ikäeroja. No eihän kukaan heitä pakota olemaan vanhemman kanssa! Mua itseä ei taas kiinnosta oman ikäiset tai edes vähän vanhemmat (saati sitten nuoremmat! ) mutta en mä ala kauhistelemaan jos jollakin on itsensä ikäinen puoliso.

Ikä on vain numeroita rakkaat mammat.

:xmas: B) :D :whistle: :p :hug:

jos sua itteä ei vaivaa ikäero niin miksi sää siitä toitottelet?ei taida asia olla ihan sinut,kun pitää todistella kuinka vanha muna on parempaa...

Ite en niin ikään kato.. oon ollu itteäni reilu 10v vanhemman kans joka oli mulle jotenki jo pikkasen liikaa..eikä homma toiminu.. eron jälkeen tää ukko oli pahempi kun teinipoika :snotty:
nyt on vajaa 3v nuorempi ja kaikki toimii paremmin kun hyvin..

Yhteistyössä