V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori kaikki avarakatseiset mammat mutta mun mielestä se on luonnotonta ja sairasta jos lähes 60-v mummeli seukkailee kolmekymppisen kanssa. Musta se on riippuvuus- eikä parisuhde, mummolla ikäkriisi ja "poikaystävällä" ikuinen äidinkaipuu.
No, myönnettäköön että vaikka ikä ei mun mielestä mitään merkitse, niin mun oli helkutin vaikea uskoa että liki kahdeksankymppisen brittimummelin ja hädintuskin kaksikymppisen turkkilaisen nuoren miehen suhde oli aitoa rakkautta :x . Vaikka molemmat sitä vakuuttikin ja onnellisilta näyttivät niin silti...yök.
Tollanen seksiturismi pitäisi kieltää lailla ja kovat rangaistukset asianosaisille.
Mikään laki ei vaan kiellä kahta täysi-ikäistä henkilöä seurustelemasta ja harrastamasta seksiä keskenään :/ . Ja tuo pari siis asui yhdessä, oli asunut jo pari kolme vuotta silloin kun heidät tapasin.
Tos on vaan ihan selvästi kyse hyväksikäytöstä. Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi sanoa, ettei kukaan kakskymppinen vapaaehtoisesti ole kasikymppisen kanssa.
Niinpä, mutta ei se mummeli poikaa aseella uhatenkaan luonaan pidä :| . Eli molemmat saa jotain mitä haluaa ja tarvitsee, kumpikin käyttää toista hyväksi.
Silti se on vääääääääääääääärin!!!!! Missä on telaketjufeministit?