Dodii.. En kyllä saa kasvoja mieleen äkkisistään..Mut varmaankin oltiin. =)Alkuperäinen kirjoittaja äitee 78:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:pahimmassa tapauksessa olet joskus käynyt meillä iltaa istumassa...Alkuperäinen kirjoittaja äitee 78:No Hannan kautta mie siut sit muistankin,juu..Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja äitee 78:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:http://www.aijaa.com/v.php?i=2809677.jpg
Siinä kuva, jos joku haluaa arvioida, että näytänkö myymälävarkaalta. (Tai kassatädit arvioida, että olenko minä juuri se, jonka laukun tahtoo tarkastaa)
Ja mulla tietysti pyörii kolme tenavaa mukana kauppareissuilla, jos se jotenkin vaikuttaa asiaan..
Hih,mie muista siut jostain..ja ET ole varkaan näköinen!
Olin infossa joskus reilut kolmevuotta sitten,sitten muutin pois Lpr
Terkkui tutuille!!
Joskus olen Prismalaisten pikkujouluissa ollut.... (Hanna minun kaveri, joka lähti sit pohjoseen..) ja sit tosiaan työn puolestakin asioin prismassa ja sit omat ostokset.. ja lehtijuttuja joskus ollu (Iltalehti, Ilona viimeisin)
En muista käyneeni,mut Venlan synttäreillä oltiin muistaakseni joskus samaan aikaan...siis vuooosia sitten..