Tuossa oli sentään jotain syytä miksi joutui meneen takahuoneeseen. Mulla ei ollut edes mitään syytä, kun olin vain karkkihyllyllä.. :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myös minun 11-vuotiaani vietiin vartijoiden kera tutkittavaksi takahuoneeseen, kun hälytinportti hälytti. Tyttö säikähti pahan kerran. Kaikki tutkittiin eikä mitään löytynyt. Lopulta kävi ilmi, että hälytyksen oli aiheuttanut jo muutaman päivän käytössä olleet toisen kaupungin vastaavasta liikkeestä ostetut farkut, joihin oli jätetty jokin pieni tarkistuslappunen taskuun..Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No multa nuorena n. 14vuotiaana kassatädit halusi viedä takahuoneeseen, sanoivat että varastin jotain ja otti laukun ja kaatoi sen maahan ja katseli jokapuolelle, että olisiko ollut jotain varastettua. No enhän mää ollut edes käynyt koko kaupassa aikaisemmin, enkä tod. varastanut mitään.. Ei pyydetty anteeksi eikä mitään. Uhkailtiin vaan, että saas olla sitten viimeinen kerta kun edes ajattelit varastaa.. Mää sitten nuorena vaan sanoin, etten mää mitään ole edes ajatelllut, enkä ole varastanut, mutta pahapa siinä on alkaa "taistella" kolmea myyjää vastaan.. Olisivat kyllä saaneet pyytää nöyrästi anteeksi, koska en tosiaankaan mitään ollut varastanut ja siitä oli todisteet, ettei mitään mistään löytynyt. Ei edes taskuista, mitkä nekin katsoi! (Ei tod. ole lainmukaista)
Enkä ole käynyt siellä paitsi vasta sen jälkeen kun koko liike lopetti ja tuli uusi liike.
Todella loukkaavaa ja nöyryyttävää.