Onko hän teidän mielestänne maailman kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neilikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Scarlett_Johansson_sexy_actresss.jpg

• Tykkää
Reactions: *Tähtilaatua*
[QUOTE="hehe";26025276]Anteeksi mutta toi toinen on suorastaan huorahtava. :D
En ole sitä mieltä tukan värin takia btw. ;)[/QUOTE]

No en nyt tähän hätään löytänyt vähemmän huorahtavaa, kun googletin brunetteja.

Kaikki mielipiteet koostuu vain hänestä itsestään ja kaikkea muuta hän haukkuu ja yrittää lytätä.
Vaaleaa tukkaa, nuorta äitiyttä ja muutenkin nuoria aikuisia ja jopa sektioita. :D Ja kaikkea muuta mikä ei häntä itseään koske, tuollaisilla ihmisillä on todella huono itsetunto, todella.

Miten aikuinen ihminen on niin lapsi vielä?
Ja kyse ei ole mielipideasioista vaan selkeästä toisen osapuolen lyttäämisestä, mikä on ihmetyttänyt minua.
Tällainen kommentti jäi huomaamatta, ja pakko kommentoida koska olen hyvin eri mieltä. Mielestäni Lunaticillä on koko ajan pieni pilke silmä kulmassa.

Ei kaikkea tarvii ottaa niin vakavasti. Ja etenkin kun on kyse keskustelupalstasta niin kyllä voi tuoda mielipiteensä selkeästi ja kärkkäästikin joskus julki. Se on se palstan suola. Jos täällä kaikki vaan peesailisi ja "yrittäisivät olla lyttäämättä ketään" niin eihän täällä ketään kävisi.

[QUOTE="silakka";26025383]Tällainen kommentti jäi huomaamatta, ja pakko kommentoida koska olen hyvin eri mieltä. Mielestäni Lunaticillä on koko ajan pieni pilke silmä kulmassa.

Ei kaikkea tarvii ottaa niin vakavasti. Ja etenkin kun on kyse keskustelupalstasta niin kyllä voi tuoda mielipiteensä selkeästi ja kärkkäästikin joskus julki. Se on se palstan suola. Jos täällä kaikki vaan peesailisi ja "yrittäisivät olla lyttäämättä ketään" niin eihän täällä ketään kävisi.[/QUOTE]

Okei, eli ette pääse minusta yli? :)

[QUOTE="silakka";26025383]Tällainen kommentti jäi huomaamatta, ja pakko kommentoida koska olen hyvin eri mieltä. Mielestäni Lunaticillä on koko ajan pieni pilke silmä kulmassa.

Ei kaikkea tarvii ottaa niin vakavasti. Ja etenkin kun on kyse keskustelupalstasta niin kyllä voi tuoda mielipiteensä selkeästi ja kärkkäästikin joskus julki. Se on se palstan suola. Jos täällä kaikki vaan peesailisi ja "yrittäisivät olla lyttäämättä ketään" niin eihän täällä ketään kävisi.[/QUOTE]

Mielipiteen sanominen on suola ja se on oikein, mutta sitä mielipidettä ei saa kritisoida? Sitten vaan peesaamaan? :D
Eikös tämä mielipiteisiin naureskellen vastailu ole se suola, etenkin kun se tuntuu niin kovin ärsyttävän. ;)

[QUOTE="silakka";26025396]Kyllä kaunis nainen voi olla vähän luntahtavan näköinen. Ehkä jopa kuuluukin.[/QUOTE]

Riippuu tykkääkö suloisesta "neitseellisestä" kauneudesta vai sellaisesta "kovasta" kauneudesta, eli vähän jopa horahtavasta kauneudesta. Tiedätkös? :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama vielä;26025391:
Mielipiteen sanominen on suola ja se on oikein, mutta sitä mielipidettä ei saa kritisoida? Sitten vaan peesaamaan? :D
Eikös tämä mielipiteisiin naureskellen vastailu ole se suola, etenkin kun se tuntuu niin kovin ärsyttävän. ;)
Noup, noup... Mut ei kaiken tarvis aina mennä sellatteeks kukkahattutätien vänkööksi, "voi ei miten toi voi sanoa noin?", "sä oot kyllä huono ihminen, tippa tulee ihan linssiin, niisk", "onneksi en oo sun tuttusi kun olet noin paha ja ilkeä" :headwall:

[QUOTE="silakka";26025427]Noup, noup... Mut ei kaiken tarvis aina mennä sellatteeks kukkahattutätien vänkööksi, "voi ei miten toi voi sanoa noin?", "sä oot kyllä huono ihminen, tippa tulee ihan linssiin, niisk", "onneksi en oo sun tuttusi kun olet noin paha ja ilkeä" :headwall:[/QUOTE]

Mielipiteitä voi esittää eri tavoilla, mutta samapa tuo. Tee itse kuten koen olevan fiksuinta, tehkööt muut mitä haluavat.
Jankutatko vielä?

[QUOTE="sama";26025437]Mielipiteitä voi esittää eri tavoilla, mutta samapa tuo. Tee itse kuten koen olevan fiksuinta, tehkööt muut mitä haluavat.
Jankutatko vielä?[/QUOTE]
Ai kaksi viestiä on jankuttamista? no samapa tuo.. ;)

Yhteistyössä