Joko tästä missistä on puhuttu täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jokuinen

Vieras
Tämä tyttö siis jonka monet täälläkin on maininneet kauneimmaksi tän vuoden ehdokkaista. Uskotteko näiden kuvien perusteella ettei hänen naamaansa (lähinnä huulet) ole jollain tavalla korjailtu kuten hän itse väittää? Missisuosikki muuttunut hurjasti - katso kuvat viiden vuoden takaa | Viihde | Iltalehti.fi

Itse en usko että kenenkään huulet muuttuu noin paljon ilman mitään apuvälineitä vaikka ihmisen kroppa muuttuis miten, ihan typerää edes yrittää väittää mitään tuollaista. :D Toki on hän edelleen kaunein ehdokkaista, mutta en ymmärrä miksei voi vaan myöntää että namaa on operoitu.

Tämä tyttö siis jonka monet täälläkin on maininneet kauneimmaksi tän vuoden ehdokkaista. Uskotteko näiden kuvien perusteella ettei hänen naamaansa (lähinnä huulet) ole jollain tavalla korjailtu kuten hän itse väittää? Missisuosikki muuttunut hurjasti - katso kuvat viiden vuoden takaa | Viihde | Iltalehti.fi

Itse en usko että kenenkään huulet muuttuu noin paljon ilman mitään apuvälineitä vaikka ihmisen kroppa muuttuis miten, ihan typerää edes yrittää väittää mitään tuollaista. :D Toki on hän edelleen kaunein ehdokkaista, mutta en ymmärrä miksei voi vaan myöntää että namaa on operoitu.

:)

Ei huulien kasvaminen vaadi mitään sen suurempaa girurgiaa. Eikö niihin ruiskutella jotakin aineita ja turpoavat siitä sitten? Restylanea??? Sitä kai ei lasketa kauneusgirurgiaksi.

Ei huulien kasvaminen vaadi mitään sen suurempaa girurgiaa. Eikö niihin ruiskutella jotakin aineita ja turpoavat siitä sitten? Restylanea??? Sitä kai ei lasketa kauneusgirurgiaksi.

Ei lasketa, mutta kun tämä missi on kiistänyt ettäkö hänelle olis edes mitään täyteaineita ruiskutettu. Itse epäilen nimenomaan restylarea, anteeksi jos kirjoitin jotenkin epäselvästi niin että vaikutti mun tarkoittavan vaan kirurgisia leikkauksia.

"Kroppani on yleisesti ottaen muuttunut takavuosilta ja kyllä siinä muutoksessa huuletkin näyttävät erilaisilta", Johanna kertoo.

:laugh:
Kroppa nimenomaan näyttää samalta, kun taas huulet aivan erilaiset. Mielenkiintoista....

Se onkin ihan tavatonta, että ihminen muuttuu juuri tuossa vaiheessa (18-24v) elämää. Tytöstä on tullut nainen. Ja mitä noihin huuliin tulee, niin pitäisi nähdä vähän enemmän kuvia, parista kuvasta on ihan mahdoton sanoa huulten kokoerosta mitään. Voitte tarkistaa asian vaikka omasta valokuva-albumista. Ja nimenomaan niin, että etsitte itsestänne mahdolisimman erinäköiset kuvat.

Aivan selvästi on huulille jotain tehty. Ihokin niissä on kireämmällä, kuin normaalisti on. Mä mietin sen kasvoja muutenkin, olisko sille kumminkin jotain muutakin operaatioo tehty, niin eri näköinen on. Ihan hyvin on kyllä tehty ja onnistuneesti, mutta miksei tosiaan voi myöntää asiaa?

Tosi monenkin. siksihän niitä niin paljon teetetään. Itse olen omiini tyytyväinen, mutta kyllä tuo missi on nätimpi uusissa kuvissa, mutta voi johtua muustakin, ja varmaan enemmän johtuukin, kuin huulista. Myös tukka ja meikki on kivemmat ja nenä on mun mielestä eri näköinen.

Mulla ei sinansa ole kauneusopetaatioita/tayttelyja taimitaikinalie vastaan mitaan, mutta varsinkin tollasseet huulet ei mun silmaan nayta ku huvittavilta.

[QUOTE="vieras";28349230]Se onkin ihan tavatonta, että ihminen muuttuu juuri tuossa vaiheessa (18-24v) elämää. Tytöstä on tullut nainen. Ja mitä noihin huuliin tulee, niin pitäisi nähdä vähän enemmän kuvia, parista kuvasta on ihan mahdoton sanoa huulten kokoerosta mitään. Voitte tarkistaa asian vaikka omasta valokuva-albumista. Ja nimenomaan niin, että etsitte itsestänne mahdolisimman erinäköiset kuvat.[/QUOTE]

Mulla on kyllä istelläni ollut melko samanlaiset huulet lapsesta asti, ei ne noin radikaalisti voi muuttua ohuista tosi rupeiksi muutamassa vuodessa.

Musta tämä on vain hyvä esimerkki siitä, miten pieniä asioita muuttamalla voi näyttää paljon paremmalta.Enkä nyt tarkoita mahdollisia botoxeja. Eikö tämä kannusta kaikkia pohtimaan uudelleen mihin muotoon ne kulmakarvansa nyppii, onko varmasti istuvin malli?

Yhteistyössä