Hei Ap (siis se ihan oikea

!
Ymmarran todella hyvin tuntemuksiasi, olen itse kamppaillut samojen asioiden parissa omassa, myoskin taman 25 vuotta kestaneessa elamassani.
Mina aistin jo alkuaikoina miehestani minkalainen vaikutus muilla naisilla haneen on. Han kylla muisti ihailla minua, mutta mita edemmas suhteessamme paasimme, sita enemman aloin tuntemaan itseni jotenkin ei-niin-spesiaaliksi, kun huomasin etta muutkin naiset saivat hanelta osakseen vastaavaa ihailua.
Mukana oli viela isorintaisten naisten ihailua, jopa heidan antejaan hakeuduttiin ihailemaan netin aareen jne.
Itsetuntoni ja uskoni hanen pyytteettomaan rakkauteen, suhteemme kestoon ja siihen etta olen hanelle se yksi ja ainut oikea, nainen ylitse muoiden alkoi olla todella huteralla pohjalla. Kaikki kulminoitui kunnon tuskaiseen kriisiin.
Taman kriisin aikana opin kuitenkin eraan hyvin karun tosiasian miehen lajityypiillisesta piirteesta. Heidan uskomattomasta ""kyvystaan"" erotella tunteet suhteessa vastakkaikseen sukupuoleen. Minua hirvitti muiden naisten ihailu ja heidan fyysinen vaikutuksensa haneen, kunnes opin etta se on jotenkin aivan taysin ei-kytkoksissa hanen tunteisiinsa.
Han saattaa huomata isot rinnat ja jopa saada ""varinoita"" siita, mutta siihen se sitten jaakin. Han siis miehena kykenee nakemaan osan naisista taysin objekteina, aivan kuten kauniit maisemat luonnossa, rakennusten yksityiskohdat jne. Jopa se etta han runkkailee netissa toisia naisia katselleen on taydellisen ""tunteetonta"". Han ei vertaile minua heihin, ei haaveile heista netin ulkopuolella vaan nakee heidan taysin ""tavarana"". Tama kuulostaa kauhealta, kuvottavalta ja aluksi taydellisen kasittamattomalta, mutta nain han on yrittanyt sita minulle valottaa. sina sita vastoin olet spesiaali hanelle, enemman kuin tavara, miksi sinun pitaisi siis olla objektiivisesti kaunein hanen mielessaan? Se kun menee sen tunnepuolen ohitse aivan taysin.
Eli se etta miehesi ei pida sinua objektiivisesti maailman kauneimpana, ei kerrokaan hanen tunteistaan sinua kohtaan vaan siita miten mies erottelee kauneuden, jopa himottamisen, taysin omista tunteistaan. Oma mieheni sanoi minulle etta nakee minut ""kokonaisuutena"", ja valittaa tasta, ei vain seksuaalisessa mielessa, silla seksuaalisuus saattaa miehelle olla taydellisen katkoksissa hanen tunteistansa.
Miehen rakkautta ei saakaan koskaan ""lunastettua"" uusilla silikonirinnoilla, meikin muuttamisella, uudella kaytoksella jne. Ala yrita olla hanelle kaikkein kaunein, silla vaikka olisitkin se ei tarkoittaisi automaattisesti etta olet hanelle kaikkein rakkain.
Heidan aivonsa ovat erilaiset. Ei kannata edes selittaa naita juttuja oman ajatuksenjuoksun mukaan. He ovat erilaisia.
Mutta.
Saatat tietysti intuitiivisena seka alykkaana ihmisen aistia etta han on ns pettajatyyppia, muut naiset kiinnostavat oikeastikin, ja etta han ei taida ihan oikeasti rakastaa sinua. Mutta jos tasta todella on kysymys, sita et _ikina_ saisi muutettua silla etta yritat muuttaa itseasi siihen ""haluttavampaan"" suuntaan. Tosirakkaus ei ole _koskaan_ kiinni rinnanymparyksesta.
Mieti siis onko kyseessa miehen ja naisen erot, selka oma epavarmuutesi naista seikoista, vaiko se etta suhteestanne _ihan oikeasti_ puutuu jotakin. Etta kyseessa on se ettei miehesi vaan saa sinua vakuuttuneeksi siita etta han todella rakastaa sinua, koska ehkapa nain todella on. Mutta tata jotakin puuttuvaa et saa ikina lunastettua muuttamalla esim fyysista olemustasi. Se menee sitten syvemmalle.
Mieti tarkkaan mista tassa on todella kysymys. Kuulen mielellani ajatuksistasi. Olen itse nyt tauolla suhteestani, silla mietin aivan samoja kysymyksia kuin sina nyt.