S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en nyt tähän hätään löytänyt vähemmän huorahtavaa, kun googletin brunetteja.
Ei kun mielettämän kaunis. =)Ärsyttävän näkönen tämä Johansson. Oon aina ihmetellyt, miksi tätä hehkutetaan kauniiksi, seksyksi ja ties miksi.
Ärsyttävän näkönen tämä Johansson. Oon aina ihmetellyt, miksi tätä hehkutetaan kauniiksi, seksyksi ja ties miksi.
Tällainen kommentti jäi huomaamatta, ja pakko kommentoida koska olen hyvin eri mieltä. Mielestäni Lunaticillä on koko ajan pieni pilke silmä kulmassa.Kaikki mielipiteet koostuu vain hänestä itsestään ja kaikkea muuta hän haukkuu ja yrittää lytätä.
Vaaleaa tukkaa, nuorta äitiyttä ja muutenkin nuoria aikuisia ja jopa sektioita.Ja kaikkea muuta mikä ei häntä itseään koske, tuollaisilla ihmisillä on todella huono itsetunto, todella.
Miten aikuinen ihminen on niin lapsi vielä?
Ja kyse ei ole mielipideasioista vaan selkeästä toisen osapuolen lyttäämisestä, mikä on ihmetyttänyt minua.
Noup, noup... Mut ei kaiken tarvis aina mennä sellatteeks kukkahattutätien vänkööksi, "voi ei miten toi voi sanoa noin?", "sä oot kyllä huono ihminen, tippa tulee ihan linssiin, niisk", "onneksi en oo sun tuttusi kun olet noin paha ja ilkeä" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja sama vielä;26025391:Mielipiteen sanominen on suola ja se on oikein, mutta sitä mielipidettä ei saa kritisoida? Sitten vaan peesaamaan?
Eikös tämä mielipiteisiin naureskellen vastailu ole se suola, etenkin kun se tuntuu niin kovin ärsyttävän.![]()
Kyllä, kyllä, juurikin näin.Riippuu tykkääkö suloisesta "neitseellisestä" kauneudesta vai sellaisesta "kovasta" kauneudesta, eli vähän jopa horahtavasta kauneudesta. Tiedätkös?![]()
Katos vaan niin kääntyykin. :O Eikä ketjuun muilla linkitetyillä kyllä kellään. On kyllä aikas oudon näköinen.maailman kaunein?
miten noi silmätkin kääntyy sisäkulmista tollain alaspäin? D:
Parempikun vertaa noita mongoloidi-silmiä;
![]()
näihin silmiin;
![]()
ei tarvitse miettiä kumpi olisi ennemmin se maailman kaunein nainen.