Onko 3 harrastusiltaa viikossa liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olisiko siis teidän perheellenne liikaa, jos harrastaisit jotain 3 iltana viikossa 2-3 tuntia kerrallaan, yhteensä n. 9 tuntia viikossa?
Käyn jumpassa kolmena iltana niin, että olen aina kahdella tunnilla peräkkäin. Ihana mieheni hoitaa 1 v ja 2 v lapset sillä aikaa ja laittaa nukkumaan. Olen niin onnellinen, että hän tukee minua tässä. Ja onhan se hyvä saada kotiin jaksava äiti ja vielä hyväkuntoinen.

[QUOTE="vieras";23155379]Riippuu, oletko töissä vai et. Minä käyn töissä ja en haluaisi kolmena iltana viikossa olla kotoa poissa.

Pääseekö se mies harrastamaan myös?[/QUOTE]

En ole töissä, hoidan lapsia kotona. Mies on töissä ja pääsee halutessaan harrastamaan, mutta enemmän harrastaa tuota työnarkomaniaa.. Mutta käy ainakin kerran viikossa urheilemassa ihan säännöllisesti.
t. ap

[QUOTE="vieras";23155432]Eiköhän se oma polla kerro sen, onko harrastuksia liikaa.[/QUOTE]

Niin, kysyinkin teidän pollista. Onko teidän perheessä liikaa?
Meillä sujuu toistaiseksi hyvin näin! Enemmän se on tuon puolison polla, joka tässä voisi olla kovilla. Mä olen kuitenkin lasten kanssa koko päivän. Onneksi mies ainakin vielä tyytyväinen.

Kotiäitiaikana tuo olisi ollut ok. Nyt olen työelämässä eikä aikaa enää ole; arki-illat ovat niin lyhyitä. Kerran viikossa illalla ja työssä saa käyttää tunnin viikossa liikuntaan.

[QUOTE="asdf";23155493]Ei minusta, meillä on molemmilla 6 iltana/päivänä viikossa (liikunta)harrastuksia.[/QUOTE]

Missä teidän lapset on? Mukana? Ehdittekö te tehdä kahestaan koskaan mitään?

Miehellä oli treenit kolmena iltana viikossa, mutta hän totesi, että jäi liian vähän aikaa olla kotona. Jätti yhdet treenit väliin, käy enää kahdesti viikossa.

[QUOTE="vieras";23155706]Missä teidän lapset on? Mukana? Ehdittekö te tehdä kahestaan koskaan mitään?

Miehellä oli treenit kolmena iltana viikossa, mutta hän totesi, että jäi liian vähän aikaa olla kotona. Jätti yhdet treenit väliin, käy enää kahdesti viikossa.[/QUOTE]

Ei oo lapsia ja harrastetaan samaa lajia :)

Meille olis liikaa.

Lasten harrastuksia on niin että vain yhtenä iltana ei ole mitään kummallakaan, miehellä on reenit neljä kertaa viikossa (kolme lajia) ja lisäks se käy salilla kun ehtii. Mä hoidan oman kuntoiluni lasten reenien aikana, mutta mihinkään ohjattuun en tällä aikataululla ehdi.

Ei olis liikaa.
Itseasiassa mäkin käyn kolmena-neljänä iltana viikossa jollain jumpalla. Minusta on ihana, että on semmonen mies, joka mahdollistaa sen. Ja plussaa on myös se, että koska mun mies on muuten tosi paljon iltasin töissä, noina harrastusiltoina hän sitte tosiaan on lasten kanssa.

No mä käyn yhtenä iltana jumpas. Mut lenkkeilen kyllä neljänä päivänä viikos n. 1,5h kerralla. Mies harrastaa kolmena iltana. Mutta ei tuo olis mulle liikaa. Mies päästäisi varmasti kun on luvannut tukea mua, että saan treenattua. Kotiäiti olen siis minäkin.

Yhteistyössä