onko 10 naista miehellä paljon?

• Viestiketjun aloittaja "puh"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No hyi että!!! Todellakin on. En rupeais millekkään sellaisen miehen kanssa. Siks just kannattaa ottaa nuori mies...ei niillä lukioikäisillä kovin montaa ole vielä ollut. Riippuu tietty tyypistä, mutta niillä kilteillä siis. Ja 3-4kymppisillä on ollut jo aika monta jos ovat sinkkuja.

No jos mun pitäis valita alkaisinko miehen kanssa jolla on vaikkapa 150 seksikumppania, mutta ei yhtään kuukautta pidempää suhdetta takana
vai miehen kanssa, jolla on takana kolme pidempää vuosia kestänyttä suhdetta, mutta alle 10 seksikumppania, niin tuo eka vaihtoehto voittaisi.

"puh"
No jos mun pitäis valita alkaisinko miehen kanssa jolla on vaikkapa 150 seksikumppania, mutta ei yhtään kuukautta pidempää suhdetta takana
vai miehen kanssa, jolla on takana kolme pidempää vuosia kestänyttä suhdetta, mutta alle 10 seksikumppania, niin tuo eka vaihtoehto voittaisi.

Kuin niin? Eikö se kertoisi että mies ei osaisi sitoutua eli heivaisi sinutkin jos ei kerta ole ollut pitkiä suhteita.

"Mies"
Itse olen 28-vuotias mies, seurustellut 18-vuotiaasta 26-vuotiaaksi. Lisäksi tyossa joku aika sitten reilun puolen vuoden suhde. Kumppaneita on välillä 25-30, tarkkaa lukua en muista, vois laskea jossain vaiheessa. Itse en tuota kuitenkaan ihan hirveänä lukuna pidä.

[QUOTE="puh";24376324]Kuin niin? Eikö se kertoisi että mies ei osaisi sitoutua eli heivaisi sinutkin jos ei kerta ole ollut pitkiä suhteita.[/QUOTE]

Mä taas ajattelen niin, että tuo toinen vaihtoehto haluaa olla aina suhteessa,
mutta muutaman vuoden kuluttua meidänkin suhde tulisi päätökseen ja se kalastelisi taas uuden vakavan suhteen jostain itselleen. Eli jotain vialla tyypissä.
Enkä mä voisi ikinä olla miehen kanssa jolla olisi monta vakavaa suhdetta takanaan.

Toi eka vaihtoehto taas ei ole löytänyt sopivaa kumppania eikä ole edes yrittänyt sitoutua.
Sit siinä vaiheessa jos se olisi valmis mun kanssa yrittämään, siinä vaiheessa tuo seksijänis olisi tosissaan. :D

En oikein osaa tuottaa ajatuksiani tekstiksi, mutta toivottavasti ymmärsit ajatukseni. :)

Yhteistyössä