Voi. Mutta pitäisi nähdä vaivaa ja tarkoittaa sitä oikeasti.olen ymmärtänyt että sinua ei voi hurmata muutenkaan?
Voi. Mutta pitäisi nähdä vaivaa ja tarkoittaa sitä oikeasti.olen ymmärtänyt että sinua ei voi hurmata muutenkaan?
En usko.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382001:Voi. Mutta pitäisi nähdä vaivaa ja tarkoittaa sitä oikeasti.
Joo, kyllä mä tajusin.Vakavalla meinaan sitä että muutetaan yhteen mennään kihloihin yms. Itse en pitänyt nuoruuteni seurustelusuhteita ikinä vakavina. : /
AivanJoo, kyllä mä tajusin.
Musta vois olla vähän epäilyttävää jos jollakin vaikka kolmekymppisellä olisi takanaan kymmenen "vakavaa" suhdetta.
Mies hurmasi naista lähetyssaarnaaja-asennossa rantaheinikossa.Alkuperäinen kirjoittaja Makedonian kärrynkorjaaja;24376947:Mies hurmasi rajusti takaapäin!
Olisiko mitään sellaista asiaa,mitä et hyväksyisi,etkä katsoisi sormien läpi?Sinänsä henkilö saa olla historialtaan lähes mitä tahansa mutta jos siihen on kerennyt pahastikkin ihastumaan niin jokainen on valmis katselemaan vähän sormien läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen sääntö;24382042:Noissa aiempien kumppanien määrässä pätee kolmen sääntö. Miehet liioittelee ja naiset vähentelee määrää. Jos mies kertoo kumppanien määräksi 10, se pitää jakaa kolmella eli oikeasti on ollut vain kolmen kanssa. Jos nainen kertoo määräksi 10, se täytyy kertoa kolmella eli oikeasti on ollut 30 kanssa.
Kuka edes haluaa ihmisen, jolla ei ole mitään historiaa. Täytyy ihmetellä.Sinänsä henkilö saa olla historialtaan lähes mitä tahansa mutta jos siihen on kerennyt pahastikkin ihastumaan niin jokainen on valmis katselemaan vähän sormien läpi
Samaa mieltä. Itsekin 29v ja kaksi vakavaa suhdetta ollut toinen kesti vajaa 12vuotta ja toinen sitten lopahti hyvinkin nopeasti,vaikka olin vakavissani.Musta vois olla vähän epäilyttävää jos jollakin vaikka kolmekymppisellä olisi takanaan kymmenen "vakavaa" suhdetta.