onko 10 naista miehellä paljon?

• Viestiketjun aloittaja "puh"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24376683]Yleensä naiset haluavat seksistä muutakin kuin vain seksiä: miehet ei sitä voi monesti tarjota kun he haluavat seksiltä vain seksiä. Naiset kärsivät kun saavat vain seksiä eikä tunnepitoista, huolehtivaa, hellää seksiä ja papin aamenta.[/QUOTE]

Siis naisen ihmisarvo onkin kadoksissa, jos mies vaan nai?

Täääh?

"vieras"
[QUOTE="viie";24376679]Mun mielestä noi sun kommentit kertovat vain sun huonosta itsetunnosta, jos et pysty hyväksymään sitä että joku on ehkä ollut useammankin kanssa.[/QUOTE]

Omg. Jos on moraali niin heti sanotaan että on huono itsetunto... En tykkää. En tykkää että tässä "suvaitsevaisessa" maailmassa saa suvaita vain tiettyjä asioita, esimerkiksi vapaata seksiä. Eikö moralisteja suvaita? Huhuu.. Olen romanttinen ja kaunis nainen. Ja moraalin kera. :) Saa meitäkin olla vielä, vaikkei eletäkään 1800-lukua. Meilläkin on oikeus mielipiteisiimme.

[QUOTE="vieras";24376706]Omg. Jos on moraali niin heti sanotaan että on huono itsetunto... En tykkää. En tykkää että tässä "suvaitsevaisessa" maailmassa saa suvaita vain tiettyjä asioita, esimerkiksi vapaata seksiä. Eikö moralisteja suvaita? Huhuu.. Olen romanttinen ja kaunis nainen. Ja moraalin kera. :) Saa meitäkin olla vielä, vaikkei eletäkään 1800-lukua. Meilläkin on oikeus mielipiteisiimme.[/QUOTE]
Kaikilla on moraali.

viee
[QUOTE="vieras";24376683]Yleensä naiset haluavat seksistä muutakin kuin vain seksiä: miehet ei sitä voi monesti tarjota kun he haluavat seksiltä vain seksiä. Naiset kärsivät kun saavat vain seksiä eikä tunnepitoista, huolehtivaa, hellää seksiä ja papin aamenta.[/QUOTE]

Voi juma :eek:
:LOL: No itse olen kyllä NAUTTINUT SEKSISTÄ ennen papin aamenta. Eikä voi ees katua, namii namii :p

Kyllä naisetkin voi haluta pelkkää seksiä eikä kärsi siitä. :D

"Mies"
Mielenkiintoinen ajatus ihmisarvosta, ei se kahden ihmisen välinen seksi mielestäni ole kenenkään ihmisarvoa vienyt. Siinä ollaan oltu vapaaehtoisesti, mutta aina ei vain kemiat kohtaa kuitenkaan. Jos tapaus on ollut mielenkiintoinen, niin tietenkin olen ottanut yhteyttä myöhemminkin, mutta aina ei vain jutut toimi eikä se aina ole minun syy.

"eee"
Jos asia tulee puheeksi, muista taikaluku kolme. Se ei ole liian vähän eikä liikaa, se on sopivasti ikään katsomatta. Tai jotain tälläistä paskaa Cosmopolitanissa kuulemma lukee.

Älä nyt totuutta ainakaan kerro, kuulostaa helvetin huonolta idealta. Naiset usein suhtautuvat seksiin kuin se olisi joku syvällinenkin sielujen sinfonia, vaikka toisinaan se ei minusta eroa ihan hirveästi paskalla käymisestä (tarpeet täyttyy).
No jos mä tapaisin miehen ja se sanoisi, että sillä on ollut 3 seksikumppania, niin kyllä alkaisin miettiä että onko kaverissa jotain vialla vai onko se juuri eronnut jostain yläasteelta asti kestäneestä suhteesta. Olettaen siis, että mies olisi hakemani ikäinen, eli n. 22-27.

"vieras"

Voin kuvitella et sulle seksi on sellaista pakkopullaa. Makaat kerran kuussa torttu levällään hievahtamatta kun yrität lisääntyä ja miehes tahtoo tyhjentää kassinsa johonkin muuhun kuin käteen.

päläpälä
[QUOTE="vieras";24376647]Siaksi tekee se, että on noin monta naista. Itse olen seksiaddikti nainen, jolla on kuitenkin moraali kohdillaan. Tiedän siis vietin joka ajaa varmasti monia miehiä, mutta pitääkö mennä vain se ajatuksen perässä. Pitääkö panna jos esim kaunis, haluttava nainen "tarjoaa"? Onko ihmisarvolla mitään merkitystä? Pidän kuitenkin moraalini ja jos ihanan miehen löytäisin, ei hänellä saisi olla montaa seksikumppania menneisyydessä.[/QUOTE]

lä höpötä, et varmasti ole minkään sortin seksiaddiktki noilla kommenteilla. Voin uskoa että pidät valtavasti seksistä, mutta jos se rajoittuu vaan rakkautesi sen hetkiseen kohteeseen, et ole minkään sortin addikti. Addikti ei pysty hallitsemaan himojaan, suuntautuivat ne sitten mihin tahansa.

Tämän haluan paperilla. Eihän naiset seksistä nauti ikinä, vaan se on lisääntymistä varten.
Hmm, kumma juttu, mie oon halunu ja nauttinu seksistä ilman tunteita, ennen parisuhdetta. :D
Aha, mie en oo lisääntyny vaikka seksiä onkin tullu harrastettua. :D
Tulosta tämä vastaus, niin saat sen paperille. :)

Viimeksi muokattu:
Jo harrastanut pelkkää seksiä kymmenen kanssa, niin ei ole paljoa. Mutta jos on ollut vakavassa parisuhteessa kymmenen kanssa, niin se alkaa jo olla paljon :D
Naulan kantaan!

"Joo, olen mä seurustellut kymmenen eri ihmisen kanssa" vois olla mun reaktio että: :rolleyes:

Kun taas mua ei kummemmin hätkäytä vaikka seksikumppaneita olis ollut yli 100.. Mikäs siinä jos tykkää :D

Yhteistyössä