onko 10 naista miehellä paljon?

• Viestiketjun aloittaja "puh"
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
Mä taas ajattelen niin, että tuo toinen vaihtoehto haluaa olla aina suhteessa,
mutta muutaman vuoden kuluttua meidänkin suhde tulisi päätökseen ja se kalastelisi taas uuden vakavan suhteen jostain itselleen. Eli jotain vialla tyypissä.
Enkä mä voisi ikinä olla miehen kanssa jolla olisi monta vakavaa suhdetta takanaan.

Toi eka vaihtoehto taas ei ole löytänyt sopivaa kumppania eikä ole edes yrittänyt sitoutua.
Sit siinä vaiheessa jos se olisi valmis mun kanssa yrittämään, siinä vaiheessa tuo seksijänis olisi tosissaan. :D

En oikein osaa tuottaa ajatuksiani tekstiksi, mutta toivottavasti ymmärsit ajatukseni. :)
Tästä on syntynyt se "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin"

"puh"
Turhaa moisten keksiminen on.

Mut voinpa kertoa, että maailma on (ihania) miehiä pullollaan. Nokka pystyyn ja silmät auki, niin jästipäät unohtuvat hetkessä.
Niinhän se on. Mutta niitä ei kohdalle vaan niin usein satu. =( Sellaisia jotka koskettaa sun sydäntä. MUt joo, en edes halua ajatella enään sellaista kyseisestä, koska en ollut sille oikeanlainen.

"Mies"
Pikaisen laskutoimituksen jälkeen huomasin, että ainakin 29 seksikumppania on ollut. Onko tuo paljon vai vähän alle kolmikymppiselle.

Mietin vain kun tapasin joku aika sitten mukavan naisen, niin kannattaako totuutta kertoa?

"vieras"
[QUOTE="Mies";24376455]Pikaisen laskutoimituksen jälkeen huomasin, että ainakin 29 seksikumppania on ollut. Onko tuo paljon vai vähän alle kolmikymppiselle.

Mietin vain kun tapasin joku aika sitten mukavan naisen, niin kannattaako totuutta kertoa?[/QUOTE]

Oksettavaa! En missään nimessä huolisi tuollaista.

[QUOTE="Mies";24376455]Pikaisen laskutoimituksen jälkeen huomasin, että ainakin 29 seksikumppania on ollut. Onko tuo paljon vai vähän alle kolmikymppiselle.

Mietin vain kun tapasin joku aika sitten mukavan naisen, niin kannattaako totuutta kertoa?[/QUOTE]
Jos asia tulee puheeksi, muista taikaluku kolme. Se ei ole liian vähän eikä liikaa, se on sopivasti ikään katsomatta. Tai jotain tälläistä paskaa Cosmopolitanissa kuulemma lukee.

Älä nyt totuutta ainakaan kerro, kuulostaa helvetin huonolta idealta. Naiset usein suhtautuvat seksiin kuin se olisi joku syvällinenkin sielujen sinfonia, vaikka toisinaan se ei minusta eroa ihan hirveästi paskalla käymisestä (tarpeet täyttyy).

[QUOTE="Mies";24376455]

Mä en ymmärrä miksi pitäisi uudessa parisuhteessa kertoa kuinka monen kanssa on pannut ennen sitä. Ei se asia kuulu siihen suhteeseen mitenkään ja on jokaisen henkilökohtainen asia montako kumppania on ollut.

Lunatic
Jos asia tulee puheeksi, muista taikaluku kolme. Se ei ole liian vähän eikä liikaa, se on sopivasti ikään katsomatta. Tai jotain tälläistä paskaa Cosmopolitanissa kuulemma lukee.

Älä nyt totuutta ainakaan kerro, kuulostaa helvetin huonolta idealta. Naiset usein suhtautuvat seksiin kuin se olisi joku syvällinenkin sielujen sinfonia, vaikka toisinaan se ei minusta eroa ihan hirveästi paskalla käymisestä (tarpeet täyttyy).
Ei sitten demi ja irc galleria enää riitä?

ai paljon
Mies! Jos tulee puheeksi niin kerro totuus vaan. Mua kiinnostaa enempi mies joka on pannut 30 naista kuin kolmea. Kolme kuulostaa vähän onnettomalle sängyssä, tulee mieleen onko pieni muna vai muuten vaan ihan tunari.

"vieras"
Mä en ymmärrä miksi joku ennen suhdetta jo miettii valehtelevansa mahdolliselle kumppanille? Ja sitten ihmetellään myöhemmin miksei ole luottamusta ja plaa plaa.. Jos asia jostain syystä tulisi ilmi niin luotto menisi ihmiseen joka olisi valehdellut tässä asiassa. Jos siis asia tulisi puheeksi.

[QUOTE="vieras";24376526]Mä en ymmärrä miksi joku ennen suhdetta jo miettii valehtelevansa mahdolliselle kumppanille? Ja sitten ihmetellään myöhemmin miksei ole luottamusta ja plaa plaa.. Jos asia jostain syystä tulisi ilmi niin luotto menisi ihmiseen joka olisi valehdellut tässä asiassa. Jos siis asia tulisi puheeksi.[/QUOTE]
Useimmat suhteet pysyvät pystyssä valehtelun avulla, joten eikös se ole looginen paikka aloittaakin? Housea lainatakseni :D

"vieras"
Mies! Jos tulee puheeksi niin kerro totuus vaan. Mua kiinnostaa enempi mies joka on pannut 30 naista kuin kolmea. Kolme kuulostaa vähän onnettomalle sängyssä, tulee mieleen onko pieni muna vai muuten vaan ihan tunari.
Jos luku olisi 30, en edes katsoisi miestä tämän jälkeen. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia 30 naisen sikoja ja muna voi olla iso ja taidot hyvät koska ne tulee tunteesta ja intohimosta... vaikka olisit se ensimmäinen.

"Kojootti"
Ei ole paljon, mun mielestä. Mulla on ollut yhteensä 9 seksikumppania, joista viimeinen on 6 vuotta sitten löytynyt mieheni. Häntä ennen, eli kun olin 17-23 vee, yhden illan juttuja oli 4 ja 4 tapailu/seurustelusuhdetta. Sinkkuna tahti oli siis kerran seksiä puolessa vuodessa, jos niinkään usein.

Ei seksikumppaneiden määrällä ole musta juurikaan merkitystä. Se ei kerro ihmisen vastuuntunnosta tai sitoutumiskyvystä. Ihminen kaipaa läheisyyttä.

"Mies"
Sinänsä ihan mielenkiintoista, että leimattiin siaksi kun kertoi harrastaneen 30:n naisen kanssa seksiä, kuitenkaan taustoja tietämättä. Kuitenkin usean vuoden ajan ensirakkauteni oli ainoa kumppani ja kun tuo suhde kariutui alkoi noita kumppaneita kertymään. Monesti olen huomannut, että naisissakin on sellaisia jotka etsivät vain seksiä, kukin kistäkin syystä. En minä kuitenkaan heitä ole ajatellut huorina, vaan heidän elämäntilanteensa on ollut sellainen että muutama kerta seksiä on riittänyt. Joten miksi minä olen sika? Haluaisin kunnon perustelut.

Toivon, että tuo nainen ei kysyisi sitä kysymystä, koska en haluaisi leimautua miksikään ja mitä väliä sillä olen jos haluan sitoutua juuri häneen?

"puh"
[QUOTE="Mies";24376595]Sinänsä ihan mielenkiintoista, että leimattiin siaksi kun kertoi harrastaneen 30:n naisen kanssa seksiä, kuitenkaan taustoja tietämättä. Kuitenkin usean vuoden ajan ensirakkauteni oli ainoa kumppani ja kun tuo suhde kariutui alkoi noita kumppaneita kertymään. Monesti olen huomannut, että naisissakin on sellaisia jotka etsivät vain seksiä, kukin kistäkin syystä. En minä kuitenkaan heitä ole ajatellut huorina, vaan heidän elämäntilanteensa on ollut sellainen että muutama kerta seksiä on riittänyt. Joten miksi minä olen sika? Haluaisin kunnon perustelut.

Toivon, että tuo nainen ei kysyisi sitä kysymystä, koska en haluaisi leimautua miksikään ja mitä väliä sillä olen jos haluan sitoutua juuri häneen?[/QUOTE]

Niin kysysmys onkin varmaan haluatko sitoutua. Jos haluat niin kyse on vaan minusta myös naisen itsetunnostakin kiinni kestääkö sen jos miehellä 30 kumppania. Siis tarkoitan ettei ajattele koko ajan että mies pitää minusta vaan seksin takia tai kaipaa koko ajan vakuutteluita.

"vieras"
[QUOTE="Mies";24376595]Sinänsä ihan mielenkiintoista, että leimattiin siaksi kun kertoi harrastaneen 30:n naisen kanssa seksiä, kuitenkaan taustoja tietämättä. Kuitenkin usean vuoden ajan ensirakkauteni oli ainoa kumppani ja kun tuo suhde kariutui alkoi noita kumppaneita kertymään. Monesti olen huomannut, että naisissakin on sellaisia jotka etsivät vain seksiä, kukin kistäkin syystä. En minä kuitenkaan heitä ole ajatellut huorina, vaan heidän elämäntilanteensa on ollut sellainen että muutama kerta seksiä on riittänyt. Joten miksi minä olen sika? Haluaisin kunnon perustelut.

Toivon, että tuo nainen ei kysyisi sitä kysymystä, koska en haluaisi leimautua miksikään ja mitä väliä sillä olen jos haluan sitoutua juuri häneen?[/QUOTE]

Siaksi tekee se, että on noin monta naista. Itse olen seksiaddikti nainen, jolla on kuitenkin moraali kohdillaan. Tiedän siis vietin joka ajaa varmasti monia miehiä, mutta pitääkö mennä vain se ajatuksen perässä. Pitääkö panna jos esim kaunis, haluttava nainen "tarjoaa"? Onko ihmisarvolla mitään merkitystä? Pidän kuitenkin moraalini ja jos ihanan miehen löytäisin, ei hänellä saisi olla montaa seksikumppania menneisyydessä.

Kepsis
[QUOTE="puh";24376644]Niin kysysmys onkin varmaan haluatko sitoutua. Jos haluat niin kyse on vaan minusta myös naisen itsetunnostakin kiinni kestääkö sen jos miehellä 30 kumppania. Siis tarkoitan ettei ajattele koko ajan että mies pitää minusta vaan seksin takia tai kaipaa koko ajan vakuutteluita.[/QUOTE]

ja sitoutuminenkin ja sen halu on jännä juttu. voihan joku jolla on ollut vaikkapa 20 kpl putkeen panojuttuja oikeasti haluta jotain enemmän mutta kemiat ei kohtaa tai vastapuolet ei ole halunneet mitään enempää, lukemattomia syitä miksi suhde ei ole lähtenyt toimimaan ja loppunut alkuunsa, en minä ainakaan näe itse seksin harrastamisessa tai harrastamatta jättämisessä kummassakaan mitään relevanssia siihen että voiko kahden ihmisen välillä toimia suhde.

"viie"
[QUOTE="vieras";24376647]Siaksi tekee se, että on noin monta naista. Itse olen seksiaddikti nainen, jolla on kuitenkin moraali kohdillaan. Tiedän siis vietin joka ajaa varmasti monia miehiä, mutta pitääkö mennä vain se ajatuksen perässä. Pitääkö panna jos esim kaunis, haluttava nainen "tarjoaa"? Onko ihmisarvolla mitään merkitystä? Pidän kuitenkin moraalini ja jos ihanan miehen löytäisin, ei hänellä saisi olla montaa seksikumppania menneisyydessä.[/QUOTE]

Mun mielestä noi sun kommentit kertovat vain sun huonosta itsetunnosta, jos et pysty hyväksymään sitä että joku on ehkä ollut useammankin kanssa.

Yhteistyössä