On todella huikea fiilis hoitovapaan jälkeen (Palkka asiaa...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työmyyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työmyyrä

Vieras
Kun olen maksanut laskut ja osuuteni asumiskuluista, jää käteen 2000 ?/ kk. Ruokakulut tuosta tietty pitää maksaa päältä vielä. Ja tuo on yksin minun palkastani laskujen jälkeen jäävä osuus.

Hyvä fiilis näin hoitovapaakitkuttamisen jälkeen, täytyy myöntää...

Mä odottelen tuota olotilaa sit ku saan opinnot päätökseen. Kyllä se tuntuu vaikeelta tää kitkutus, kun on jo yksi ammatti ja sen puitteissa tottui töitä tekemään ja ansaitsemaan ja nyt sit kktulot ovat nettona 268e...

Alkuperäinen kirjoittaja mf:
Mä odottelen tuota olotilaa sit ku saan opinnot päätökseen. Kyllä se tuntuu vaikeelta tää kitkutus, kun on jo yksi ammatti ja sen puitteissa tottui töitä tekemään ja ansaitsemaan ja nyt sit kktulot ovat nettona 268e...

Tsemppiä:)! Tiedän jostain syystä tuon tunteen (myös) opintotuella kitkuttamisesta:)

Täällä samanlaiset fiilikset, vaikka palkka ei olekaan yhtä suuri, mutta suurempi kuitenkin kuin tuo kotihoidontuki. Kuopus 2v. saikin palkkapäivän kunniaksi syyslenkkarit, muuten olisi joutunut kulkemaan lantsareissa kosteilla ilmoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Täällä samanlaiset fiilikset, vaikka palkka ei olekaan yhtä suuri, mutta suurempi kuitenkin kuin tuo kotihoidontuki. Kuopus 2v. saikin palkkapäivän kunniaksi syyslenkkarit, muuten olisi joutunut kulkemaan lantsareissa kosteilla ilmoilla.

Arvaapa vaan, meninkö itsekin kauppaan tekemään investointeja jälkikasvuun palkkapäivän kunniaksi:)