isoäiti mölykylästä Aktiivinen jäsen 04.05.2007 26 699 2 36 29.08.2009 #1 nythän sataa vettä, missä palstalaiset on
P Pessi Aktiivinen jäsen 12.06.2007 18 535 1 36 29.08.2009 #3 Täällä ei sada. Muilla on varmaan elämää *huokaus*
I IhanaValo Vieras 29.08.2009 #4 Ei täällä sada vettä.. Itte pyörähtelen tässä välillä, vahdin pannaria uunista ja leikin lasten kans. Pitänee välipalan jälkeen lähtee vielä ulos.
Ei täällä sada vettä.. Itte pyörähtelen tässä välillä, vahdin pannaria uunista ja leikin lasten kans. Pitänee välipalan jälkeen lähtee vielä ulos.