isoäiti mölykylästä Aktiivinen jäsen 04.05.2007 26 699 2 36 15.08.2009 #1 nythän on lauantai ja yleinen vapaa päivä, missä kaikki on
E EllaRo82 Aktiivinen jäsen 05.02.2009 1 962 1 36 15.08.2009 #2 Kaikilla on vissiin parempaa tekemistä.. Höh, kerrankin kun mulla olis taas aikaa istua tässä..