omia harrastuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kävijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Salilla pari-kolme kertaa viikossa, samoin lenkillä. Tosin olen äitiyslomalla, joten sikäli aikaa riittää. Töissä ollessa tuskin aikaa saati energiaa riittää näin runsaaseen kuntoiluun. =) Kuntoilu onkin perusteltu syy päästä välillä pois kotoa! :laugh:

omia harrastuksia ei ole yhtään, se on ruoanlaitto ja pyykinpesu + lasten kuskaus lapset ja mies harrstavat. Tulisi meidän perheen elämästä vielä hullumpaa jos minä vielä harrastaisin, koska oikein oltaisiin yhtäaikaa kotona.

kertaviikossa jumppaa ja kerran lentopallo ja tavoite on kerran kuussa kavereitten kanssa syömään/ teatteriin / elokuviin / tanssimaan, joka valitettavasti kuitenkin toteutuu ehkä 3-4krt vuodessa. Ja aina jos jotain erikoista lapsilla niin äitihän se on joka omista menoistaan luopuu..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2005 klo 13:53 Hanna kirjoitti:
Kerran viikossa kuntosalilla ja uimassa, yht 2h. Ja pääsen kerran viikossa yksin kauppaankin :headwall:
Ja lapsia neljä ,7v-2v

Niin ja piti vielä lisätä, että pääsen tuonne kuntosalille vain siinä tapauksessa, että mies pääsee kuskaamaan lapset harrastuksiin ja kukaan ei ole kipeänä.

Opiskelen, pari kertaa kuukaudessa lähiopetusta. Ja iltaisin luen koulukirjoja. Iltalenkillä käyn silloin tällöin, lapset nukkuvat silloin. Käyn tapaamassa yksin sinkkuystäviä 1-2krt kuussa. Rahaa ei ole harrastaa esm.jumppaa, kun koulu vie kotiäidin tuloista suuren osan.

Yritän käyä kuntosalilla 2-3krt/ vko. Nyt menny yli viikko enkä oo päässy johtuen työvuoroistani ja mies koko viikon kurssilla. Lapsen- vahtiongelmia siis. Onhan se harrastus työnnellä vaunuja tai kantaa tyttöä kantorinkassa tuntitolkulla :laugh:

Käyn kerran viikossa tilkkutöissä ja yritän mahd mukaan kotona ommella lisäksi. Kirjoitan myös kirjeitä ja maileja päivittäin (tai lähinnä illasta lasten nukkuessa). Luen ennen nukkumaan menoa. Lisäksi yritän käydä lenkillä voinnin ja mahdollisuuksien mukaan. (laiskuus iskee yleensä siinä kohtaa!) JA olen siis työssä käyvä monen lapsen yksinhuoltaja, niin että kyllä sitä ehtii harrastaa kun vaan järjestää/ottaa itselleen aikaa! Itse en muutoin jaksaisi tätä rumbaa pyörittää, myönnän että tarvitsen omaa aikaa edes hetken viikossa. Koti on välillä kuin pommin jäljiltä mutta sekaan on mahduttu ja pitää miettiä mikä on milloinkin tärkeää.

Mä harrastan halonhakkuuta, sen homman oon ominu täysin ittelleni. Siinä saa hartiat liikuntaa ja pää tyhjenee turhista. Suosittelen. :D :D Sit haaveilen suksista, jos pääsis sivakoomahan. Kirjoja olisi kans mukava taas lukea, mutta en uskalla alottaa, kun ne valvottaa sitte läpi yön.

Harrastan kotona kaikenlaista. Teen käsitöitä ( tällä hetkellä kudon ) ja lasitöitä. Ne ovat antoisia hommia; näkee, että on saanut jotain aikaiseksi. Olen koulun kirjoilla, joten opiskelut ovat mielessä. Varsinaisen opiskelun aloitan hiukan myöhemmin ( nuorin 4 kk). Lumityöt pihalla käyvät kuntoilusta ja kuntopyörälläkin on kiva polkea päiväunien aikana.

Kodin ulkopuolelle on reissaavan miehen takia todella hankala lähteä säännöllisesti. Näillä harrastuksilla olen viihtynyt kotioloissa. Niin ja vieraita meillä käy niin usein, ettei olo ole yksinäinen.

Yhteistyössä