Kuinka paljon teillä on omia "viihdemenoja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menoton..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika harvoin. Yleensä mulla on ainakin yksi lapsi mukana. ( vauva, rintamaidolla ja ei suostu pullolle)
Viime keväänä ja kesänä tuli käytyä useemmin ( 1-2 kertaa viikossa) kun vauva oli vielä mahassa.

2-4krt kuussa. Elokuvissa/teatterissa/baarissa/kahvilla/shoppailemassa/kyläilemässä ja mitä milloinkin.

Harrastuksia mulla ei tällä hetkellä ole. Kuntoilen kotona omissa oloissani :)

Tällä hetkellä ei yhtään mitään, paitsi kampaajalla kävin viime viikolla, sitä ennen olen tainnut käydä kaverin luona saunomassa joskun toukokuun lopulla.
Ei sen puoleen käy mieskään missään, koska ei halua.

Kerran - pari kuukaudessa keskimäärin. Joskus useamminkin, joskus harvemmin. Keikoilla, viihteellä, teatterissa/elokuvissa... lisäksi saatan käydä toisinaan jonkun kaverin kanssa vaikka kahvilla tai lenkillä tai muuta - nämä siis tuon yllä mainitun lisäksi.

Mä olen viimeksi ollu kaverin kanssa viihteellä 3.5v sitten eli kai sitä tarttis joskus johonkin päästä edes joskus. Vaikka yksinkin kun ystävät asuvat kaukana.

Kävin ennen kerran kahdessa kuukaudessa, olen yksinhuoltaja ja hoitopaikkaa ei aina ole saatavilla. Nyt odotan toista lasta ja käyn vieläkin vähemmän. Töissä käynti on mulle jo tarpeeks vapaa aikaa :) Ensi kuussa ajattelin kyllä elokuviin lähteä.

Meillä 1,5-vuotias lapsi. "Viihde"menot: tyttöjen illassa olen ollut kerran vain (en juo enää) . Kohta tulossa tuttujen äitien glögi-ilta (ns. pikkujoulut) eli tulee toinen meno pian (mutta ajoissa ajattelin tulla kotiin ts ennen kuin lapsi käy iltaunille).

Leffassa/syömässä olen käynyt 3 kertaa eli tässä 1,5 vuoden aikana olen ollut "viihteellä" 5 kertaa.

Tärkeämpänä pidän kuitenkin liikunnallista "viihdettä" eli kävelylenkkiä ystävän kanssa ja sitä pystyn nykyisin tekemään 2 kertaa viikossa (lapsi yleensä isän kanssa ulkona samaan aikaan) :D

Eipä niitä viihdemenoja juuri ole ollut lasten jälkeen. Ehkä keskiarvo olisi kerran vuodessa. Liikuntaa sen sijaan harrastan useamman kerran viikossa, mutta yleensä niin aikaisin aamusta, että muu perhe on vielä nukkumassa.

Ehkä kerran viikossa käyn kirjastossa tai kirpparilla yksin (tosin ne taitaa olla harrastuksia). Mitään viihdemenoja ei sinällään ole. Baarissa en käy, no leffassa ehkä kerran puolessa vuodessa.

pari kertaa vuodessa. Joskus lisäksi työhön liittyviä iltakokouksia, joiden jälkeen saatetaan käydä siiderillä, mutta näitäkin nykyisin valitettavan harvoin, edellistä en edes muista.

Ei yhtään. Joudun menot suunnittelee niin että, tytär on niissä mukana. Mies hoitais kyllä muuten sillä aikaa, mutta on selittäny että, kieltäytyy syömästä ja tytär itkeskelee mun perään. Oon ollu koko äitiysloman tyttäreni kanssa ja ilman tytärtä en oo liikkunu mihinkään. Tytär 7kk, mutta tulee 8kk tän kuun 22 päivä.

Ei yhtään. Joudun menot suunnittelee niin että, tytär on niissä mukana. Mies hoitais kyllä muuten sillä aikaa, mutta on selittäny että, kieltäytyy syömästä ja tytär itkeskelee mun perään. Oon ollu koko äitiysloman tyttäreni kanssa ja ilman tytärtä en oo liikkunu mihinkään. Tytär 7kk, mutta tulee 8kk tän kuun 22 päivä.

Just tuon takia olisi ehkä aika hiton korkea aika lähteä jonnekin! Ei sun tarvi olla kerralla koko päivää pois, joten tytär ei kuole vaikka ei suostuisi syömäänkään. Ja se itkeskely - no, se menee ohi kyllä.

Yhteistyössä