M
Mr Hanky
Vieras
Siis sehän kuulostaa samalta ku "poo"!!! Eipä oo paljon nimeä mietitty. Parempi ainakin pysyä vaan kotimaan markkinoilla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Hanky:Siis sehän kuulostaa samalta ku "poo"!!! Eipä oo paljon nimeä mietitty. Parempi ainakin pysyä vaan kotimaan markkinoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mutta ap tarkoitti varmaan et ulkomailla se kuulostaa Anna Puu-> Anna Kakka..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mutta ap tarkoitti varmaan et ulkomailla se kuulostaa Anna Puu-> Anna Kakka..
niin tarkottiki, sitähän tässä nauretaan![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä ajattelin englanniksi että Give Wood
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä ajattelin englanniksi että Give Wood
Tästäpä tuli mieleen että woodhan tarkoittaa myös seisokkia, sama kuin boner..Ettei huono olisi tuo Give Woodkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nannnn:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Hanky:Siis sehän kuulostaa samalta ku "poo"!!! Eipä oo paljon nimeä mietitty. Parempi ainakin pysyä vaan kotimaan markkinoilla![]()
anna puuhan on enkuksi anna treepakko oli viisastella
![]()