Haahaa..Väärin lähetettyjä viestejä! Saa nauraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaniljainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hehehe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Aika jurrissa oli kun itsensä kanssa haistatteli...

Vastaanottaja:Minä

Viesti:Haista paska! oot lapsellinen perse

Vastaus:Voi kuule voin sanoo just samat sulle :D

Selitys:Tuota, baarista kotiin oli riitaa exän kanssa ja piti sille laittaa viestiketjun päätteeks toi mutta laitoinkin itselleni ja humalapäissäni vastasin siihen vielä. Aamulla nauratti :)

:laugh: :D

Tää on ihan paras! :D :laugh:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Vastaanottaja:Yön hoito

Viesti:Hyi vittu sen molo haisi lehmän paskalta. Varmaa ei oo käyny vuoteen suihkussa.. Oksensin koko yön sen suihinoton jälkee. Onneks se luuli, että olin vaan huonossa jamassa. HYI VITTU!

Vastaus:Menenkin tästä pesemään MOLONI ! Ei se sun pimperoskaan sen parammalle haissut.

Selitys:Viestin piti mennä kaverille.

Apua!! Nää on ihan kauheita! :snotty:

Nää on ihan oikeasti tosi törkeitä ja inhottavia, ei yhtään hauskoja/kivoja. Joko nää on ihan keksittyjä tai sitten - no onneksi en tunne näin karseita ihmisiä.

On mulle itelleni nuita vahinkoja tapahtunu joskus, mut viimesin oli pari viikkoa sitte, ko piti miehelle pistää viestiä että tulla tekemään ruokaa, kello jo vaikka mitä. Lähetin sen vahingossa miehen veljelle, niillä alkaa nimi samalla kirjaimella. Vastauski tuli, että hän on just tehny ruoan kotonansa että enkö mitenkään vois tulla sinne syömään... :D

Aina jos kirjottelen jotaki intiimejä viestejä niin tarkistan miljoona kertaa vastaanottajan. Just siks ettei satu noloja...

Vastaanottaja:Deittini

Viesti:Ittu ku menin vetään sen litran jäätelöä, sanos nyt mikä auttas näihin ilma vaivoihin?? Muuten illalla taas rupsut raikaa siihen tahtiin että ei kiva :(

Vastaus:Ok. Siirretäänkö toiseen iltaan?

Selitys:Olin laittamassa teksti viestiä bestikselle mut meni sit deitille :(

Hmm.. oli siellä hauskojakin joukossa mutta valtaosa varmast keksittyjä tai muuten vaan väritettyjä.

mietin vaan että jos mun jonkun hoidon molo maistuis paskalle niin en saletisti kehtais kellekkään sitä kertoa, saati kertoa että siitä huolimatta lutkutin sitä koko yön.

Vastaanottaja:Soittokaveri

Viesti:Voi pientä kultaa. yritä nyt vain jaksaa, niin kohta nähdään.

Vastaus:Puol kuuden maissa ollaan.

Selitys:Sydämeni pomppasi kurkkuun, kun huomasin, että viesti, jonka oli tarkoitus mennä surulliselle tyttöystävälleni, menikin pelimannille, jonka kanssa oltiin aikaisemmin sovittu soittotreeneistä. Toisaalta vastaus oli hassu myös.
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Vastaanottaja:Yön hoito

Viesti:Hyi vittu sen molo haisi lehmän paskalta. Varmaa ei oo käyny vuoteen suihkussa.. Oksensin koko yön sen suihinoton jälkee. Onneks se luuli, että olin vaan huonossa jamassa. HYI VITTU!

Vastaus:Menenkin tästä pesemään MOLONI ! Ei se sun pimperoskaan sen parammalle haissut.

Selitys:Viestin piti mennä kaverille.

Apua!! Nää on ihan kauheita! :snotty:

Nää on ihan oikeasti tosi törkeitä ja inhottavia, ei yhtään hauskoja/kivoja. Joko nää on ihan keksittyjä tai sitten - no onneksi en tunne näin karseita ihmisiä.

pakko tunnustaa ettei naurata. Ei voi mitään nää molot/pimpero jutut. Meni "yli" koko ketju kun aletaan alapäätä koko ajan muisteleen.(keksittyjä varmaan osa).

Vastaanottaja:Isä

Viesti:Etkö sä vois ostaa mulle pari siiderii ja pikkupullo kossua? Niin en sano iskälle mitään siitä että lainasit sen autoa viikonloppuna. Deal?

Vastaus:Olette molemmat todella pahassa lirissä!!!

Selitys:Viestin oli tarkotus mennä isoveljelle mutta menikin iskälle. Tätä seurasi kunnon puhuttelut ja pitkä ilta.. Hups :)

tää ketjuhan on täys vittu-sanaa, pimperoa, pikkupillua...tällastako porukka kirjottelee tosissaan tekstiviesteissä. Kyl mä häpeisin jos joku vittu ja hintti veisti tulisi vahingossa mun puhelimeen ja omalta lapseltani.

Lähetin miehelleni tarkoitetun, seksuaalisviritteisen erotiikkaviestin veljelleni. Asiassa ei ollut mitään hauskaa, eikä velu onneksi vastannutkaan. Painettiin villaisella siis. Teki mieleni kaivaa kuoppa ja peitellä itseni sinne :D

Vastaanottaja:Poikaystävä

Viesti:Mulla on hiv

Vastaus:MITÄ VITTUA!!!?????!!!

Selitys:Kirjoitin autolla ajaessa viestiä poikaystävälle katsomatta puhelinta kunnolla tietenkin silmät tiessä, piti kirjoittaa mulla on iku (meidän sana ikävälle)

:laugh: Tää on paras tähänastisista!

Mä en ite muista et olisin viestien kans sekoillu, mut kerran olin unohtanu avaimet kotiin ja mies ei kuullu ovikelloa, soitin miehelle et tuus avaan ovi, hämmästyny vastaus et mikä ovi, missä te ootte? -No täällä oven takana, tuu nyt aukaseen.. mies siihen, et ei täällä ketää näy.. Sitten tarkistin puhelimen, niin olinpa soittanu exälleni.. :D

mulle on usein käyny niin että jos kirjotan viestiin jotain jostain ihmisestä niin lähetän viestin just sille. Onneks en yleensä kirjottele mitään ilkeyksiä koska mulla ei oo varmaan yhtäkään kaveria jolle en olis vahingossa lähettäny viestiä. ja miehelle tarkoitetut oon oppinut tarkistamaan sataan kertaan! pahin oli joskus teininä ku pyöritin kahta poikaystävää niin aina oli viestit sekasin ja hirveä selittely. Mutta opin kyllä siitä jotain=)

Ite kerran lähetin appiukolle miehelleni tarkoitetun viestin. Lähtivät kahdestaan reissuun ja en ois jaksanu jäädä lasten kans kotiin joten aika suoraa tekstiä tuli ladeltua. Tai siis lähetin miehelle eka tuon ja sit jätin viestin auki puhelimeen kun piti jotain mennä tekemään. Joku lapsista kävi sit leikkimässä ja sai lähetettyä appiukolle sen. Niillä oli ollu hauskaa mun kustannuksella.

Yhden viestin oon saanu omaan puhelimeen. Kysyin ammaa viikonlopuksi. Menikin sit sen pikkusiskolle. Pyysin kysymään et pääsiskö Jonna ammaksi. Ei päässyt. Mut sitte tää pikkusisko tarjoutui ite ammaksi. Kieltäydyin kun en uskaltanut jättää yläasteikäiselle kuutta lasta viikonlopuksi.
Kohta tuli viesti että v.. se akka pitää meitä liian nuorina sinne. Vähän tekis mieli tupakkaa jne. En muista enää tarkemmin. Eipä tullu sen jälkeen kyseltyä sieltä ammaa vaikka moneen kertaan tarjottiin et kysy sitä.

Olin järjestämässä rahastonhoitajan kanssa vanhempainiltaa tyttöfutareiden huoltajille. Sähköpostitse kylläkin keskusteltiin. Rahastonhoitaja kysyi, onko kahvitarjoilu.
Vastasin: Ilman muuta kahvia, tarjotaanko myös pill..a. ( Piti kirjoittaa tarjotaanko myös pullia )
Rahastonhoitaja vastasi: Mikäs siinä, olisi ainakin osallistujia varmaan enemmän kuin normaalisti...
Onneksi en kirjoittanut viestiä kaikille vanhemmille.

Selitys:Tuota, baarista kotiin oli riitaa exän kanssa ja piti sille laittaa viestiketjun päätteeks toi mutta laitoinkin itselleni ja humalapäissäni vastasin siihen vielä. Aamulla nauratti :)

Omasta kännykästään ei todellisuudessa taida pystyä lähettämään viestiä itselleen.....

Omasta kännykästään ei todellisuudessa taida pystyä lähettämään viestiä itselleen.....

Miksei muka?

:laugh: Hahhaaa, nää on mainioita.

Vastaanottajana olin minä
Viestin lähetti eräs naispuolinen ystäväni ja se meni jotenkin näin.
Et usko kuinka paljon olet mielessäni ollut koko päivän, odotan sinua jo...toivottavasti menee yö seksin mrkeissä..
:D Juu, siis miehelleen tuo viesti oli tarkoitettu, olin vain juuri matkalla kahville kys. naiselle joten hetkellisesti mietin käännänkö pika-uukkarilla auton takaisin kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Miksei muka?

No ei mulla ainakaan onnistu, kokeilin äsken :)

Yhteistyössä