Haahaa..Väärin lähetettyjä viestejä! Saa nauraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaniljainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen kerran saanut tuntemattomasta numerosta viestin joka meni about näin: "Tylsää. Lähtetä joku härski vitsi tai ainakin kuva sun pillusta." En sit kumminkaan lähettäny. :D Laitoin viestin, että nyt tais tulla väärään numeroon...

Alkuperäinen kirjoittaja joukkueenjohtaja:
Olin järjestämässä rahastonhoitajan kanssa vanhempainiltaa tyttöfutareiden huoltajille. Sähköpostitse kylläkin keskusteltiin. Rahastonhoitaja kysyi, onko kahvitarjoilu.
Vastasin: Ilman muuta kahvia, tarjotaanko myös pill..a. ( Piti kirjoittaa tarjotaanko myös pullia )
Rahastonhoitaja vastasi: Mikäs siinä, olisi ainakin osallistujia varmaan enemmän kuin normaalisti...
Onneksi en kirjoittanut viestiä kaikille vanhemmille.

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ketju mut meni jo yli:
eikö löydy tavallisia kivoi juttuja?

Vastaanottaja: minä vasta synnyttäneenä
Lähettäjä: Äitiysneuvolan terkkari

Hei M.! Kuinka voit? Kun pääset niin tulethan meille yökylään, saisit levätä, lapsetkin odottaa.

Mä oon mokannut tasan yhden kerran tekstareissa, ja sen kerran jälkeen opin tarkistamaan neuroottisesti että viestin saaja on oikea..

Olin tapaillut yhtä miestä (=Antti) jonkun aikaa. Suhde oli suhteellisen vakavalla pohjalla jo, "mä rakastan sua" oli tullut sanottua. Tekstailin sitten yks ilta yhden naispuolisen kaverin kanssa, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan kun koskaan ei aikataulut sopineet. Laitoin viestiin että
"Niin mäkin sua. Mulla on kauhea ikävä. Seuraavan viikonlopun omistan vain sulle. Antti saa jäädä"

Voitte vaan arvata, kenelle viesti lähti.. olipa selittämistä. En vieläkään tiedä, menkikö selitys koskaan läpi, erottiin sittemmin.

Tapasin uuden nettituttavuuden (nainen) ja ystäväni jännitti mukana,että millainen hän sitten on.
Lähetin tapaamisen jälkeen ystävälleni viestin tyyliin;
Juu, **** oli meillä tänään kylässä.Ei kyllä ollut lainkaan samalla planeetalla kuin minä.Ihan erityylinen ja en aio tavata häntä enää..jne..muuta tilitystä.
Se viesti meni sille naiselle joka oli kyläillyt meillä :snotty: :ashamed: yritin painaa peruuta nappia minkä ikinä kerkesin mutta sinne se vaan lähti.Kyllä nousi puna poskille ja hävetti ihan kamalasti.se nainen ei vastannut mitään :xmas:

apua, hytkyn täällä vedet silmissä puoliksi tukehrumaisillani ja pitäis olla hiljaa...

Mutta 11 vuotias poikani saa tälläisiä viestejä:
"Hei ****. Kiitos taas remonttiavusta, saitkin hommat sujumaan, mutta oletkin oikea Mies isolla M:llä. Otahan yhteyttä kun taas voisit tulla. T.****"
Olen tarkistanut numeropalvelusta, samassa kaupungissa asuu samalla etu- ja sukunimellä joku raknnusmies....

Vastaanottaja:isä

Viesti:Perkule että oli kova ilta, timpan kans otettii olutta ja katottiin jäkismatsi. pari naikkosta tuli ja siinä illan mittaan sain naistaki ja aamulla heräsin sen luota. oli melkonen kyyti, kannattas kokkeilla ;)

Vastaus:OK. Missä se nainen asuu? Mä voin hakia sinut ni minä pääsen kokkeileen Ps. haetaan rapulaevästä matkalla

Selitys:Piti mennä kaverille vaa vitut, onneks isä otti rennosti ja nauro hulluna. meinas nolottaa

Vastaanottaja:Sisko

Viesti:Mitä vittua! Sain just kuulla et oot painanu meikäläisen naapuria. Mitä vittua ämmä, saat hakee kamas vittuun ja lähtee käveleen.

Vastaus:mitä vittua. kuka sulle kerto siitä?

Selitys:Tarkotushan oli siis lähettää viesti tyttöystävälle joka oli pettäny meikäläistä naapurin kanssa... lähtiki sitte siskolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Vastaanottaja:Sisko

Viesti:Mitä vittua! Sain just kuulla et oot painanu meikäläisen naapuria. Mitä vittua ämmä, saat hakee kamas vittuun ja lähtee käveleen.

Vastaus:mitä vittua. kuka sulle kerto siitä?

Selitys:Tarkotushan oli siis lähettää viesti tyttöystävälle joka oli pettäny meikäläistä naapurin kanssa... lähtiki sitte siskolle.

siistiä voisi vähän.

Yhteistyössä