Mä olen kerran saanut tuntemattomasta numerosta viestin joka meni about näin: "Tylsää. Lähtetä joku härski vitsi tai ainakin kuva sun pillusta." En sit kumminkaan lähettäny.
Laitoin viestin, että nyt tais tulla väärään numeroon...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joukkueenjohtaja:Olin järjestämässä rahastonhoitajan kanssa vanhempainiltaa tyttöfutareiden huoltajille. Sähköpostitse kylläkin keskusteltiin. Rahastonhoitaja kysyi, onko kahvitarjoilu.
Vastasin: Ilman muuta kahvia, tarjotaanko myös pill..a. ( Piti kirjoittaa tarjotaanko myös pullia )
Rahastonhoitaja vastasi: Mikäs siinä, olisi ainakin osallistujia varmaan enemmän kuin normaalisti...
Onneksi en kirjoittanut viestiä kaikille vanhemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ketju mut meni jo yli:eikö löydy tavallisia kivoi juttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Vastaanottaja:Sisko
Viesti:Mitä vittua! Sain just kuulla et oot painanu meikäläisen naapuria. Mitä vittua ämmä, saat hakee kamas vittuun ja lähtee käveleen.
Vastaus:mitä vittua. kuka sulle kerto siitä?
Selitys:Tarkotushan oli siis lähettää viesti tyttöystävälle joka oli pettäny meikäläistä naapurin kanssa... lähtiki sitte siskolle.