Omatoiminen lusmuilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Feministikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Feministikö

Vieras
Onko täällä kukaan koettanut hedelmöittyä roskiksesta kaivamastaan spermasta, ilman että mies saa tietää? Olen niin itsekäs, että haluan suur perheen vaikka väkipakolla. Baareista en haluaisi siementä hakea, sillä mieltäni voisi ehkä painaa syyllisyys pettämisestä. Kertokaa keinoja ja kokemuksia, täältä niitä varmaankin saa.

Ohessa vielä pari lainausta Elleiltä(Annikika ja Juuliaana);

"Kun olemme rakastelleet (myöhään illalla, kun lapset jo nukkuvat), mies käy ensin vessassa, ottaa kondomin pois, käärii sen paperiin ja heittää vessan roskikseen. Hänen jälkeen minä käyn vessassa, kaivan esiin käytetyn kondomin ja työnnän sen kaksin sormin nurjana sisälleni, niin syvälle kuin menee. Sitten vedän vessan (ikään kuin olisin sitä käyttänyt), pesen kädet tuoksusaippualla ja palaan sänkyyn. En tietenkään ole pystynyt seisomaan käsilläni tms., mutta kyljellään köllöttäminen on näköjään riittänyt.

Olen toki erittäin hedelmällistä tyyppiä, joka sai ensimmäisen lapsensa ilman että mies edes laukesi sisälläni suojaamattoman seksin aikana. Koti-siittämistä olen harrastanut vain ovulaation aikaan, n. 3 kertaa kuudessa päivässä (eli joka toinen ilta). Toimin näin, koska en halua käydä "tehdään lapsi pliis-keskusteluja", mutta tiedän että "vahinkolasta" kuitenkin rakastetaan. Mies ei siis vihaa lapsia mitenkään, muttei viitsisi hankkia suurperhettä. Minä haluan, ja hankinkin."

"Miksei tästä puhuta enemmän? Siis tämä on varmasti yleisempää kuin aluksi kuvittelisi. Itse sain mieheni kauhean porun jälkeen suostumaan toiseen lapseen. Aion varmasti hankkia vielä kolmannen poistattamalla kierrukan salaa mieheltäni. Gynekologin vuositarkastuksessa "ylläriraskaus" sitten selviää. En viitsinyt käyttää vahinkoa vielä toisen kohdalla, vaikka helpompaa se olisi ollut kuin kuukausien ruinaaminen. Kaksi vahinkoa olisi nimittäin herättänyt jo epäilyksiä, seuraava vahinko on vain huonoa säkää.

Minä itse tiedän paljon juttuja, että "pillerit petti" ja monellekohan on oikeasti käynyt näin.. "

"..niin, sellaisiahan me ihmiset lopulta olemme, ajattelemme vain itseämme. Yksin ei moiseen lähtisi, ts. en hankkiutuisi raskaaksi yhdenillan jutulle, mutta avioliitossa kyllä. Tiedän, että tuleva lapsi saa isän, äidin, sisarukset, perheen järkkymättömän kiintymyksen ja rakkauden, hyvät taloudelliset edellytykset, isovanhempiensa varauksettoman rakkauden jne.
ja isä rakastaa lastaan jokatapauksessa."

Yhdyn edelliseen. Joillakin naisilla saattaa hieman heittää päässä. Tuttavapariskunnan nainen halusi lasta, mies ei. Nainen jätti pillerit pois ja hups lapsi tuli. Sitten kas kummaa, nainen ei tykännytkään lapsesta, mutta miehen isähahmo heräsi oikein todenteolla. Onneksi näin, mitä lie olisi muuten käynyt.

"Vahinkolapset" ilmeisesti helppoja, onneksi vahinkoavioliitot ovat hieman vaikeampia järjestää.

Mitä voi ajatella nainen, joka näin menee toimimaan? Eikö nämä asiat pitäisi päättää yhdessä, eikä katalasti miehen selän takana? Jos olisin tällaisen tempun kohde, niin se nainen saisi kyllä ikuisen vihamiehen minusta, jos siis olisin mies.

IHMEEN JÄRKEÄ TULLA VAUVAHAAVEISIIN JAUHAMAAN TUOTA SAMAA KETJUA JOKA ON JO TÄYTYNYT POISTAA AIEMMIN? Vahvasti epäilen, että ap:lla ei ole hinkua haaveilla vauvasta. Neuvon, että ap hakisi apua todellista apua angstiinsa.

Eikö tätä samaa aihetta (jonka ap muuten postasi ekaa kertaa tälle palstalle kaksi vuotta sitten, ja on sittemmin kiertänyt kaikki keskustelupalstat provollaan) saada millään bannattua täältä? Ihme tyyppi, ei vissiin juuri sisältöä elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taas?:
Eikö tätä samaa aihetta (jonka ap muuten postasi ekaa kertaa tälle palstalle kaksi vuotta sitten, ja on sittemmin kiertänyt kaikki keskustelupalstat provollaan) saada millään bannattua täältä? Ihme tyyppi, ei vissiin juuri sisältöä elämässä.

Jos ilmiö on olemassa ja siitä joku haluaa keskustella, niin minkä vuoksi hänet pitäisi asian vuoksi bannata? Voiko täällä mielestäsi keskustella vain sinua kiinnostavista asioista? Jos joku näkee tässä asiassa epäkohdan, niin tarkoittaako se, että hänellä ei ole sisältöä elämässä. Melko kapea-alainen näkemys. Tyypillinen nainen, minäminäminäminäminä, muut voi bannata..

Tää on vähän sama asia kun Mikkosten Maailma. Kun joku ajattelee tai toimii toisin kuin valtaväestö, niin se täytyy teilata heti.
Minä en ole provo, olen palstalla vakituiseen kirjoitteleva Haaveilija. En ole samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa (jonka minäkin tiedän provoksi) mutta mielestäni aihe on kuitenkin sellainen josta voisi käydä ihan asiallistakin keskustelua.

Mielestäni olisikin ilmapiiriä puhdistavaa, jos joku näin toiminut nainen voisi tulla tänne jakamaan kokemuksiaan ja havaintojaan asian tiimoilta. Voisimme yhdessä pohtia teon moraalisia ja eettisiä puolia sekä niiden taustalla mahdollisesti vaikuttavia yhteisöllisiä paineita. Rohkeasti vaan kertomaan kokemuksistaan!

itse haluaisin kolmannen lapsen, mieheni ei. Voisiko tämä olla ratkaisu pulmaani, en usko että hänen maailmansa romuttuisi vaikka tulisin uudelleen raskaaksi, vai pitääkö minun tyytyä siihen mitä mieheni haluaa. Jauhetaanhan täällä kokoajan muutenkin naisen oikeudesta päättää omasta elämästään, nythän niin ei tapahdu ellen saa mieheni päätä käännettyä...

Tai lapsen oikeus rakastavaan isään? Minulla meni taas lauantai pilalle luettuani naisten ajatuksia täältä, koskien elämää ja toisen ihmisen kunnioitusta.

Tämä ketju on kyllä yksi rumimmista mihin olen koskaan törmännyt. Naisen oikeus päättää elämästään ei tarkoita sitä että tehdään lapsi miehen tietämättä. Miten tolloa väkeä täällä oikein roikkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja monnia ei kirj:
Naisen oikeus päättää elämästään ei tarkoita sitä että tehdään lapsi miehen tietämättä. Miten tolloa väkeä täällä oikein roikkuu.

Öö, tarkoittaapas..?
Ei miehellä ole sen enempää oikeutta estää naista saamasta lapsia, saati lapsenteosta kieltäytymällä pakottaa nainen pettämään/vaihtamaan ukkoa lisääntyäkseen!

Tolloja olette todellakin, jos annatte huonompien puoliskojenne tulla lapsihaaveiden tielle!

Ei lapsen saaminen ole lakiin kirjattu perusoikeus. Ei ole olemassa sellaista että kaikilla on keinoja kaihtamatta oikeus saada lapsi. Jos mies ei lasta halua ja asia on tarpeeksi tärkeä, erotaan.

Nämä asiat jutellaan läpi ennen kuin mennään yhteen. Jos mies jostain syystä kääntää kelkkansa eikä haluakaan lapsia, ymmärrän kyllä että se on kova paikka. Mutta ei sekään oikeuta tekemään lasta yksin tähän maailmaan.

Ei teillä naiset ole oikeutta miehen sukusolujen käyttöön ilman lupaa!! Jokaisella ihmisellä on oikeus olla lisääntymättä. WCstä poimineelle sanoisin että sullä lyö nyt tyhjää ja kunnolla. Huh mikä olet.

Alkuperäinen kirjoittaja nnn73:
Ei teillä naiset ole oikeutta miehen sukusolujen käyttöön ilman lupaa!! Jokaisella ihmisellä on oikeus olla lisääntymättä. WCstä poimineelle sanoisin että sullä lyö nyt tyhjää ja kunnolla. Huh mikä olet.

Tismalleen. Mutta entäs jos jos mies on niin tollo että tulee sisään ja uskoo naisen käyttävän ehkäisyä esim. pillereitä? Toisaalta myös kortsu voi pettää ilman miehen tietoisuutta eli nainen voi salaa kaivaa roskiksesta kortsun... Yääk! Täytyy sanoa että tällaiset naiset ovat pikkuriikkisen epätoivoisia! Ja todella harmillista jos ei parisuhteessa voi toiseen luottaa niin että toinen ei "salaa hankkiudu raskaaksi". Minusta melkein yhtä tuomittavaa pettämistä kuin esim. vieraan miehen kanssa makaminen.

Monnia; tää ketju tosiaan on vastenmielinen, mut ensisijaisesti siksi, että tän aloittaja on niin epätasapainoinen. Luulen, että jos näkisit hänet irl, et ihan kaikkea uskoisi mitä hän tässä ketjussa keskustelee (näemmä muuten itsensä kanssa enimmäkseen).

Alkuperäinen kirjoittaja no voi.:
Monnia; tää ketju tosiaan on vastenmielinen, mut ensisijaisesti siksi, että tän aloittaja on niin epätasapainoinen. Luulen, että jos näkisit hänet irl, et ihan kaikkea uskoisi mitä hän tässä ketjussa keskustelee (näemmä muuten itsensä kanssa enimmäkseen).

Aion mahdollisesti tehdä tutkintapyynnön kunnianloukkauksesta, koskien lähettämääsi viestiä. Koen viestisi herjaavana ja loukkaavana.