Viekö muilla mies lehtiä vessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yöks, mun mies meni kakalle puhelun aikana. Kauhea plumpsahtelu kuuluu ja yks vaan kälättää puhelimessa. :O
Onneks puhuu vain veljensä kanssa, muttamutta.. Mä en voi kakata ilman, että tungen pyttyyn ensin vähä paperia plumpsahdusta estämään. :ashamed:

Yleensä mies muistaa tuoda lukemisensa sieltä pois, mutta mä en välttämättä. Ja mies harvemmin lukee siellä lehteä, vaan mieluummin kirjaa. Kirjaston kirjaa. Siinä mietittävää seuraavaksi kun nuolaisette sormeanne ja käännätte kirjaston kirjan sivuja :p.

• Tykkää
Reactions: feger
Juu vie, aku ankkoja :D miekin kyllä luen niitä veskissä, niin ja mie vien kuntoplus-lehtiä.

Eihän tuossa ole muuta ongelmaa kuin että lahdille pitäisi olla oma paikka, ettei niitä tarvitse säilyttää lattialla. Meillä on onneksi 1,20 m pitkä penkki pytyn edessä. Siihen mahtuu enempikin lukemista, josta voi sitten valita mielialan mukaan :)

Kyllä, yleensä sanomalehti aina mukana ja sit harvemmin lueskelee mainoksia. Mä ite luin vessassa viimeks kun asuin vielä vanhempieni luona. Aina aku ankka kainalossa vessaan ja sit istuin puolestatunnista, tuntiin. Sitten rupes isä puuttumaan tohon touhuun ja sano, että kohta on hirveet peräpukamat. Veli vetää kyllä vieläki noilla vessa reissuilla huiput, saattaa istua jopa kakstuntia vessassa ja lukee aku ankkaa :D.

Yhteistyössä