Viekö muilla mies lehtiä vessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiira"

Vieras
Meillä mies ei voi asioida vessassa p*skalla, jollei sillä ole lukemista mukana. Ei siinä mitään, kun kantaisi ne lehdet vessasta poiskin. Päätin, että siinäpähän hautautuu vessan lattia lehtiin; minä en niitä enää ainuttakaan pois vie, kun en ole niitä sinnekään kantanut. Katsotaan, montako lehteä sinne lattialle kasaantuu, ennen kuin mies älyää (jos älyää) niitä pois viedä. Tilanne tänään: vessan lattialla erilaisia lehtiä yhteensä 8 kpl.

Meillä! Ja pojat on omaksuneet saman tavan. Ajattelin kohta laittaa oman lehtitelineen veskiin :D Kunnon kirjasto on aina välistä, ennen minun pulttausta, jolloin kannan kaikki keräykseen. Ja sitte motkotetaan ko on harrastelehdet poissa...

kyllä minä vien joskus lukemista tai kännykän nettiselailua varten mukanani istunnolle :D mutta ei ne lehdet lattialle jää, joko tulee ulos minun kanssa vessasta tai jää sivukaapin päälle katonrajaan.

Lehteä en ole nähnnyt vievän mutta puhelimella taitaa nettiä selailla välillä.

Loppuraskauden aikaan mulla oli luettavaa mukana, kun välillä saattoi mennä aikaa vessassa. Normitilanteessa ei ehtisi lukea kun toimitus ei vie tarpeeksi aikaa. :D

ilmestyyhän nuita alibeja aina sinne. meilläon kumminkin sellainen kolmekorinen pyörillä liikkuva härveli siinä pöntön vieressä niin tajuaa ne sinne alalootaan puskea, ei häiritse.

Meillä on vessassa sellainen n. yöpöydän kokoinen lipasto, hylly vai mikä se nyt on, johon saa alalaatikkoon hiustenkuivaajan, sun muut, seuraavalle hyllylle wc-paperit, ja ylimmälle lehtiä :). Mitkään ei ole näkyvissä. Perfect!

Ja pointti oli siis se, että lehdille on tarkoituksella oma paikkansa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, ja mä vien myös. Meillä on ihan oma paikkakin vessalehdille :D

Muistan lapsuudesta kun meillä oli vieraita ja mä menin "Taru sormusten herrasta" kanssa vessaan istumaan niin vieras näytti suhteellisen huvittuneelta :laugh:

tuota noin, mies meillä ei vessassa lue mutta usemmiten mä , tytör ja ja kuopus olan sellaisia jotka vessassa luetaan. ruotsin tai englannin sanoja on kiva tankata veskissä =)

Yhteistyössä