Omatoiminen lusmuilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akkavalta

Vieras
Onko täällä kukaan koettanut hedelmöittyä roskiksesta kaivamastaan spermasta, ilman että mies saa tietää? Olen niin itsekäs, että haluan suur perheen vaikka väkipakolla. Baareista en haluaisi siementä hakea, sillä mieltäni voisi ehkä painaa syyllisyys pettämisestä. Kertokaa keinoja ja kokemuksia, täältä niitä varmaankin saa.

Kuka sinä olet tuomitsemaan ketään trolliksi? Eikö täällä saa enää avata keskustelua palstaan liittyvistä aiheista? Itse olen kuullut moista tapahtuvan ja jos se ei sovi jonkun maailmankuvaan, niin pitääkö siitä heti vaijeta?

Ei tämä ole mikään trolli. Tämä on ehdottomasti niitä kiinnostavimpia keskustelunaiheita tällä palstalla. Liittyy vauvahaaveisiin, vaikkakaan ei sillä tavalla mitä uppo-onnellisissa perheunelmissa haaveillaan...

voin kertoo ett jos sä roskiksesta haet sitä spermaa niin siittiöt on jo kuolleet. ne kuolee aika nopeesti siemensyöksyn jälkeen ellei ne pääse emättimeen hetimiten.

Alkuperäinen kirjoittaja tietoisku:
voin kertoo ett jos sä roskiksesta haet sitä spermaa niin siittiöt on jo kuolleet. ne kuolee aika nopeesti siemensyöksyn jälkeen ellei ne pääse emättimeen hetimiten.

Kyllä ne mun tietääkseni pari tuntia elossa säilyy... Ja jos tuollaista temppua on tekemässä, niin sen kortsunhan voi kaivaa roskiksesta vain 10 minuutin päästä.

Bete; Aloitus on trolli. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset googlea, pistäkää otsikko hakusanoiksi. Tästä on sanottu kaikki mitä tästä voidaan sanoa, eikä ole tervepäisten touhua.

Yhteistyössä