M
"mä"
Vieras
toi ap:n kirjotus oli kun mun kirjottama,tapahtuman alut vaan sijoittuu n.10-15 vuotta taaksepäin..Yhdessä elellään miehen ja 4 lapsen kanssa yhä edelleen,mies on ehkä raivonnut pahimmat raivoamisensa,mutta ei oo helppo tapaus edelleenkään..Jos mä nyt tekisin jotain toisin,niin hakisin apua itelleni ja lapsilleni..oon maksanu kovan hinnan siitä ainaisesta jätesäkistä olosta.Oon käyny läpi useamman masennus jakson yms. ja edelleenkään mies ei osaa yhdistää omaa käytöstään mun oireiluihin.Nimenomaan toi henkinen väkivalta on musertanu mut ajoittain,jotenkin sieltä mitättömyyden suosta ollaan aina noustu,mutta kerta kerralta se on ollu vaikeampaa.Kyllä se ainainen kahdentulen välissä ole jättää jälkensä,ikinä ei tiiä mistä toinen vetää pultit,aina on oltava varpaillaan,tuntosarvet koholla.Mies kun raivoaa(yleensä jostain aivan vähäpätöisestä jutusta)yrität ite vapisevan sielus kanssa olla teennäisesti rauhallinen,näyttää lapsille et ei tässä oo mitää hätää,jutella niille rauhallisesti,lapset pelkää isäänsä,itkee kauhusta kankeana..voikun mun sisin on ollut usein sirpaleina lasten tähden..Ja silti mulla ei ole ollu voimia hakea apua.Mä oon liikaa sääliny miestäni,joka on sitte vähän vihanpurkausten laannuuttua ilmottanu olevansa hullu joka joutai kuolla ja uhannu ite päättää päivänsä..MITEN VOI RAKKAUS OLLA NOIN SOKEA??Välillä tää elämä on ollu niin täyttä paskaa et mä oon oikee toivonu et toi mies olis lähteny oma-aloitteisesti pois meijän luota,niinku on sadasti sanonu,mutta ei se vaan oo lähteny,enkä minäkään..