Omakuvia

• Viestiketjun aloittaja jaahuu
  • Ensimmäinen viesti
Tinii harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6226441.jpg

uskalsin! :D
söötti ja tosi nuoren näköinen :)
fyysistä ikää 24v mutta elämän kokemusta aikalailla enemmän :D
hassua kun luokkakaverit vasta alkaa valmistua ammatteihinsa ja musta tuntuu jo kolmekymppiseltä :D

hassua kun luokkakaverit vasta alkaa valmistua ammatteihinsa ja musta tuntuu jo kolmekymppiseltä :D
no kyllä 24 vuotias on 46 vuotiaan näkökulmasta katsottuna vielä hyvinhyvin nuori :)

no kyllä 24 vuotias on 46 vuotiaan näkökulmasta katsottuna vielä hyvinhyvin nuori :)
en ole ihan 46v. mutta kyllä silti 30v.kin on näkökulmastani nuori. :D

Turkilmas
Bootyn pöyhimiskuva oli ihana :heart: , Essie näyttää mun mielestä tosi hyvältä mustissa hiuksissaan, Lodesta mä tykkään koko ajan enemmän ja enemmän. Humalahissikuvassa :)D) näyttää todella hyvältä, Phoebs on uusimmassaan taas tosi nätti, IceRoyalin hiukset ja silmät on vaan aivan mielettömät, SenniTonnika on niin upealla tavalla ittensä näköinen että kateeksi käy, Shena näyttää huivi(kin) päässään niin hyvältä. Mielettömät huulet.

Mitäs vielä. Siis vaikka mitä takuulla, mutta nyt en muista. Paitsi että Platina on aina vaan mun mielestä niin kaunis. Ja Idunnor. Ja Nefe. Nii ja se aivan ihana, jonka nikin jo unohdin. Siis hän jolla on tumma paksu tukka, otsahiukset ja näyttää ihan keijulta :heart: .

Kyllä on palsta kauniita naisia pullollaan :flower: .

Tässä meikäläisen tuorein kuva, joka on kyllä ollut jo täälläkin. Mun onnellisuuskuva :D. Olin itkenyt onnesta kaksi päivää putkeen, mutta silti kuvasta mun mielestä huokuu just se onni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Bootyn pöyhimiskuva oli ihana :heart: , Essie näyttää mun mielestä tosi hyvältä mustissa hiuksissaan, Lodesta mä tykkään koko ajan enemmän ja enemmän. Humalahissikuvassa :)D) näyttää todella hyvältä, Phoebs on uusimmassaan taas tosi nätti, IceRoyalin hiukset ja silmät on vaan aivan mielettömät, SenniTonnika on niin upealla tavalla ittensä näköinen että kateeksi käy, Shena näyttää huivi(kin) päässään niin hyvältä. Mielettömät huulet.

Mitäs vielä. Siis vaikka mitä takuulla, mutta nyt en muista. Paitsi että Platina on aina vaan mun mielestä niin kaunis. Ja Idunnor. Ja Nefe. Nii ja se aivan ihana, jonka nikin jo unohdin. Siis hän jolla on tumma paksu tukka, otsahiukset ja näyttää ihan keijulta :heart: .

Kyllä on palsta kauniita naisia pullollaan :flower: .

Tässä meikäläisen tuorein kuva, joka on kyllä ollut jo täälläkin. Mun onnellisuuskuva :D. Olin itkenyt onnesta kaksi päivää putkeen, mutta silti kuvasta mun mielestä huokuu just se onni :)

Mitä sä oot itkenyt?

Turkilmas
Umbrella: mä voin selittää sulle joskus kahdenkesken vähän paremmin. Mutta siis sain yhteyden kauan ja hartaasti kaipaamaani ystävään ja se laukas mussa melkoiset itkupadot. Tosiaan 2 päivää itkin lähestulkoon koko ajan. Aika puhdistava kokemus :)

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
(On tuossa kuopuskin, mutta menkööt omakuvana)
Hirmu tutun näkönen oot..

Kuva näyttää jotenki siltä niinku sut ois liitetty siihen jälkeen päin,tai vaunut,tai tausta..joku:D
Meillä on monia sellasia kuvia joista oon välillä ihan varma et siihen on lyöty mun nassu jälkikäteen.

Yhteistyössä