Omakuvia

• Viestiketjun aloittaja jaahuu
  • Ensimmäinen viesti
jojo
Ollakseni koko ajan äänessä, totean, että ei vieläkään yhtään tuttua naamaa missään. Tietty osa palstalaisista alkaa olla jo kuvista tuttuja, mutta yhtään irl tuntemaani tyyppiä ei ole eksynyt näihin ketjuihin.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Suzyanne, sulla oli vähän aikaa profiilissa kuva, missä sulla oli vaaleat hiukset. Nekin kävi sulle myös tosi hyvin, kun mietit sitä värjäämistä. :)
Joo no se oli ihan tuliterä kuva, mulla on ne hiukset nyt. Itsekin olen ajatellut että ainakin kesän voisi pitää niitä, ne on nimittäin tosi lähellä mun omaa väriä, ei tuu juurikasvua. =)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mä en kai vielä ole laittanut kuvaani tähän ketjuun mutta laitetaan tämä kuva jossa en sentään kuulemma muistuta Spede Pasasta, mutta olen "muuten ihan miehen näköinen" :(

Sinä olet ihan yhtä vähän miehen näköinen kuin minä klovnin. :D :D

mä en kai vielä ole laittanut kuvaani tähän ketjuun mutta laitetaan tämä kuva jossa en sentään kuulemma muistuta Spede Pasasta, mutta olen "muuten ihan miehen näköinen" :(

No et sä muistuta Spede Pasasta kyllä muutenkaan.. :) Tai miestä ylipäänsä.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
IHANAT pisamat! Toivottavasti olet sinut niiden kanssa.
Jos en katsele niitä sinivalovessassa :D Se nimittäin oikeasti näyttää ne todella selvästi, kaikkein pienimmätkin. Tuntuu, että pisamaa on enemmän kuin pisamatonta ihoa.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

No et sä muistuta Spede Pasasta kyllä muutenkaan.. :) Tai miestä ylipäänsä.
Peesi.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Tässä vähän erilainen kuva musta, ja aika karmea itseasiassa.. Kauhean kapea naama.

Olet kaunis! Jos sulla olisi tummat, pitkät hiukset, niin muistuttaisit minusta paljon laulaja Eija Kantolaa. Se oli kohteliaisuus, siinä on upea nainen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
IHANAT pisamat! Toivottavasti olet sinut niiden kanssa.
Jos en katsele niitä sinivalovessassa :D Se nimittäin oikeasti näyttää ne todella selvästi, kaikkein pienimmätkin. Tuntuu, että pisamaa on enemmän kuin pisamatonta ihoa.
Minulla sama, mutta aika paaljon vähemmän (häviävät kokonaan kun pysyn tarpeeksi tarkkaan poissa auringosta). Vastenmielisemmän näköisiä ne ovat käsivarsissani...

metsänpeitto
Minulla sama, mutta aika paaljon vähemmän (häviävät kokonaan kun pysyn tarpeeksi tarkkaan poissa auringosta). Vastenmielisemmän näköisiä ne ovat käsivarsissani...
Mulla ne ei enää katoa, kädetkin on täynnä. Kyllä ne talvella vaalenee, mutta näkyvät silti.

Yhteistyössä