Omakuvia

• Viestiketjun aloittaja jaahuu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja reino:
No ei ihme että palstalla on teinimeininki. Jengihän on timmissä iässä räkämuttereineen, tatskoineen ja kaikkineen. Hieno homma! Pistäkäähän samalla uusi kierros tissi- ja pyllykuvia.
Tää oli vissiin mulle :D
räkämutteri...

:D :D
Täytyy muistaa toi :D jos joku humalainen tulee taas kyselemään lävistyksen nimeä :LOL:

eipähän jää epäselväks, ja muistuu paremmin mieleenkin :D ihme ku ei oo moine nimi aiemmi sattunu eteen :D
Ei oiken uppoo ihmisille kun sanot et se on septum. Monta kertaa kysellään ja pyydetään tavaamaan :LOL: Ehkäpä toi olis suomalaiselle helpompi :D

Ei oiken uppoo ihmisille kun sanot et se on septum. Monta kertaa kysellään ja pyydetään tavaamaan :LOL: Ehkäpä toi olis suomalaiselle helpompi :D
nii, mitä sitä noilla nimillä hienostelemaa :D ihelläni industrial, on sitäkii saanu muutaman kerran tavailla 8)

tuollane räkämutteri (heh he) olis kiva, mut eihä tähä nokkaa sellane sovi :D

nii, mitä sitä noilla nimillä hienostelemaa :D ihelläni industrial, on sitäkii saanu muutaman kerran tavailla 8)

tuollane räkämutteri (heh he) olis kiva, mut eihä tähä nokkaa sellane sovi :D
Ja sen laittaminen muuten sattuu ihan sikana, ei kannata ottaa :|

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:
Vähän järkyn nuoria täällä kaikki muut :)
tai sitten on vaan näyttää nuorelt nuinkuin minä :DD monet luulee et oon vast 16 vaik oikeasti jo 20 :LOL:
melkeen sama asia. :whistle:
No ei siinä paljon eroa oo täältä suunnasta mistä mäkin katson :whistle:
Täh?
Eli olisin ollut "ihan saman" ikänen kun olisin ollu 16v teiniäiti, kun nyt 21vuotiaana ja vauva syntyy pian.. Jos nyt oikeen muistellaan sitä aikaa kun olin 16.... enpäs sano mitään.;) Lapsihan sillon olin, ja ihan sekasin hormonihyräköistä.

Pakko sanoa että teillä on iän tajuaminen mennyt vähän sekasin.
Teini-ikäsen ja nuoren aikuisen ero on vielä TODELLA suuri!
Tietysti eri asia jos vertaa vaikka 32 ja 36 vuotiaita.

Mutta että olisin teini-ikäsen 16v kanssa samalla tasolla!? :D:D hehehe! :)

Vai ootteko olevinaan niiiiiin kypsiä aikuisia ja kaikki nuoremmat on iiiihan lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Essie, pakko esittää kysymys, ethän sä oikeasti kuvittele olevasi kaunis? Nimittäin sä olet aivan kauhean kalkkunan näköinen..naama täynnä jotain v*tun rinkuloita,yöks:(:(
:LOL: En kuvittele, mut musta on kiva laittaa kuvia palstan kuvaketjuihin koska sieltä harvemmin tulee mitään pahaa sanottavaa :D
Mut hei laita oma kuvas =)

Pate
Essie, pakko esittää kysymys, ethän sä oikeasti kuvittele olevasi kaunis? Nimittäin sä olet aivan kauhean kalkkunan näköinen..naama täynnä jotain v*tun rinkuloita,yöks:(:(
Ihan kivan näköinen flikkahan tuo Essie on, tämä on ihan rehellinen mielipide eikä mitään perseennuolentaa, en harrasta sellaista.

Just
:LOL: En kuvittele, mut musta on kiva laittaa kuvia palstan kuvaketjuihin koska sieltä harvemmin tulee mitään pahaa sanottavaa :D
http://suomenkuvalehti.fi/s/files/vanhat/library/images/Johanna%20Tukiainen.JPG

http://suomenkuvalehti.fi/s/files/vanhat/library/images/Johanna%20Tukiainen.JPG
Eiku laita ihan oikeesti oma kuvas.

Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Ihan kivan näköinen flikkahan tuo Essie on, tämä on ihan rehellinen mielipide eikä mitään perseennuolentaa, en harrasta sellaista.
Kiitos =)
Ilmeisesti mun ulkonäkö on sellanen hate it or love it, koska mä vihaan enemmän kuin mitään muuta mut mun mies rakastaa yli kaiken :D

jojo
Mun pitää ihan erikseen näköjään katsoa, mitä rinkuloita ja renkuloita tuolla Essiellä oikein on, mä en meinaan noteeraa kuin nuo upeat silmät, ellen erikseen oikein päätä katsoa muutakin. Kaunis silmämeikki vielä lisäksi. Mä en osaa enää tehdä edes kunnon rajoja, kun meikkaan niin hirveän harvoin.

Pate
Mutta näistä ulkonäköjutuistahan voisi kiistellä ja monethan ovat loppupeleistä aika tavallisen näköisiä joten kyllä siitä tavallisen näköisten massasta ihminen erottuu luonteensa puolesta, kyllä se näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mun pitää ihan erikseen näköjään katsoa, mitä rinkuloita ja renkuloita tuolla Essiellä oikein on, mä en meinaan noteeraa kuin nuo upeat silmät, ellen erikseen oikein päätä katsoa muutakin. Kaunis silmämeikki vielä lisäksi. Mä en osaa enää tehdä edes kunnon rajoja, kun meikkaan niin hirveän harvoin.
Kiitos :snotty: Mulla on kans rajausten teko ihan hakusessa kun meikkasin raskauden ja pikkuvauva-aikana ihan pirun vähän... Nyt meikkaan muutaman kerran viikos ja kokeilen aina rajauksia et jos sitä vaikka taas oppis :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tai sitten on vaan näyttää nuorelt nuinkuin minä :DD monet luulee et oon vast 16 vaik oikeasti jo 20 :LOL:
Täh?
Eli olisin ollut "ihan saman" ikänen kun olisin ollu 16v teiniäiti, kun nyt 21vuotiaana ja vauva syntyy pian.. Jos nyt oikeen muistellaan sitä aikaa kun olin 16.... enpäs sano mitään.;) Lapsihan sillon olin, ja ihan sekasin hormonihyräköistä.

Vai ootteko olevinaan niiiiiin kypsiä aikuisia ja kaikki nuoremmat on iiiihan lapsia?
Enhän mä sitä meinaa, mutta kun on itsellä parikymmentä vuotta noista ajoista, niin ulkonäöllisesti ei niin erota onko joku 16 vai jo 20 jos ei teininä oo ihan vielä lapsen näköinen (varsinkin jotkut pojat voivat olla).

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Täh?

Enhän mä sitä meinaa, mutta kun on itsellä parikymmentä vuotta noista ajoista, niin ulkonäöllisesti ei niin erota onko joku 16 vai jo 20 jos ei teininä oo ihan vielä lapsen näköinen (varsinkin jotkut pojat voivat olla).
Ok, sitten käsitin väärin. ;)

Yhteistyössä