ja mie pikkasta vaille 31v =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Miten niin? Mä olen kuvassani 34-vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Vähän järkyn nuoria täällä kaikki muut
ja mie pikkasta vaille 31v =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Miten niin? Mä olen kuvassani 34-vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Vähän järkyn nuoria täällä kaikki muut
Ja mä silti tietä paljon vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:ja mie pikkasta vaille 31v =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Miten niin? Mä olen kuvassani 34-vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Vähän järkyn nuoria täällä kaikki muut
No sit sie oot kyl aikas iäkäs, nuo tiet kyl tääl päin ainaski on aikas vanhojaAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Ja mä silti tietä paljon vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:ja mie pikkasta vaille 31v =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Miten niin? Mä olen kuvassani 34-vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Vähän järkyn nuoria täällä kaikki muut
Tunge tunge vaanAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja mun tekis tunkee vielä yks kuva kun just värjäsin hiukset mustiks
Laita .Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja mun tekis tunkee vielä yks kuva kun just värjäsin hiukset mustiks
Vanhuus ei kato tuu yksin, tulee noita lukihäröjäkin, odottele vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:No sit sie oot kyl aikas iäkäs, nuo tiet kyl tääl päin ainaski on aikas vanhojaAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Ja mä silti tietä paljon vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:ja mie pikkasta vaille 31v =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Miten niin? Mä olen kuvassani 34-vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Vähän järkyn nuoria täällä kaikki muut
Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
Ei se nyt mikään hirveen hyvä kuva ole, mut näkyy siinä uudet hiukset Ja ne värjätyt pidennykset
Olihan seki kiva, mut mä oon kato aina haaveillu pienestä kultaisesta renkaasta :heart: Jo monta vuotta ennen kuin päätin edes koko septumin ottaaAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja fhdh:Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
Ei se nyt mikään hirveen hyvä kuva ole, mut näkyy siinä uudet hiukset Ja ne värjätyt pidennykset
Mä tiedän Mut ei mua haittaa Mulla on paljon kotoisampi olo tässä värissä :heart: Kaverikin joka ei ole koskaan nähnyt mua livenä mustilla hiuksilla sanos että on paljon luonnollisemman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja fhdh:Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
Kohta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja fhdh:Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
onko tuo essie edes vanhempi kun 20
Mä tykkään tästä enemmän, vaikka nätti olit aiemmassakin kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä tiedän Mut ei mua haittaa Mulla on paljon kotoisampi olo tässä värissä :heart: Kaverikin joka ei ole koskaan nähnyt mua livenä mustilla hiuksilla sanos että on paljon luonnollisemman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja fhdh:Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
Tää on niin mua se vaalea oli ihana väri ja lähellä mun omaa väriä mut jotenkin siinä vaan oli sellanen epämukava olo, en osaa selittää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Mä tykkään tästä enemmän, vaikka nätti olit aiemmassakin kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä tiedän Mut ei mua haittaa Mulla on paljon kotoisampi olo tässä värissä :heart: Kaverikin joka ei ole koskaan nähnyt mua livenä mustilla hiuksilla sanos että on paljon luonnollisemman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja fhdh:Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
Kumpi oot luonnostaan? Mun kuvassa olen täysin au naturel (meikitön ja oma tukan väri). Mulla on ollut vaikka minkä väriset hiukset, kirkkaan punaiset, punaruskeat, lilat, mustat, vaakeat, raidoitetut, siniset... Kuitenkin se väri missä oon ehkä kotoisin olo on joku tummanruskea, lähellä omaa sävyä.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tää on niin mua se vaalea oli ihana väri ja lähellä mun omaa väriä mut jotenkin siinä vaan oli sellanen epämukava olo, en osaa selittää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Mä tykkään tästä enemmän, vaikka nätti olit aiemmassakin kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä tiedän Mut ei mua haittaa Mulla on paljon kotoisampi olo tässä värissä :heart: Kaverikin joka ei ole koskaan nähnyt mua livenä mustilla hiuksilla sanos että on paljon luonnollisemman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja fhdh:Huh, noi hiukset lisäs sulle ikää 20 vuotta lisää verrattuna aiempaan kuvaan ei pahallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Siinä
Blondi suunnilleen 8-asteinen (eli suurinpiirtein luonnon- tai keskivaalea)Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Kumpi oot luonnostaan? Mun kuvassa olen täysin au naturel (meikitön ja oma tukan väri). Mulla on ollut vaikka minkä väriset hiukset, kirkkaan punaiset, punaruskeat, lilat, mustat, vaakeat, raidoitetut, siniset... Kuitenkin se väri missä oon ehkä kotoisin olo on joku tummanruskea, lähellä omaa sävyä.
Hiukka sä oot kaunis! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Mää oon profiilissa :wave:
Kiitos ja samat sanat sulle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Hiukka sä oot kaunis! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Mää oon profiilissa :wave:
En oo mittään tommoseen nättimykseen verrattunaAlkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Kiitos ja samat sanat sulle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Hiukka sä oot kaunis! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Mää oon profiilissa :wave: