Enkä mä edelleenkään ymmärrä että miksi, mutta oo vaan .Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Edelleen olen kade ihostasi teenlitkis. :snotty:
Mä niin tykkään sun kasvoista! Oot hurjan nättiAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Ja kännissä kuin käki tuossa kuvassa. Mutta kiitos nyt kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä niin tykkään sun kasvoista! Oot hurjan nätti
Ja silti susta saa järkevän kuvan Ei musta vaanAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja kännissä kuin käki tuossa kuvassa. Mutta kiitos nyt kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä niin tykkään sun kasvoista! Oot hurjan nätti
Hahaa, tuttuja Sulla nikki vaihtunut...mä laitan kuvan hetkeksi uudelleen niin tunnistat kun en täällä kovin aktiivi enää =)Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Aivan samaa mieltä. Eikä ole ylisuuri hymy laisinkaan. Ihanan kauniit kasvonpiirteet sinulla!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nättiAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hetken pienen epäselvä naamakuva profiilissa..voi siitä ehkä joo tunnistaa mutta mutta
No Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan samaa mieltä. Eikä ole ylisuuri hymy laisinkaan. Ihanan kauniit kasvonpiirteet sinulla!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nättiAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hetken pienen epäselvä naamakuva profiilissa..voi siitä ehkä joo tunnistaa mutta mutta
Sulla kyllä noita ideoita riittää . Tuokin kiva, mutta tykkäsin kyllä henk. koht. enemmän siitä väristä, mikä sulla oli tuossa aiemmassa kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
No moi Mitäs kesäsuunnitelmia teillä? Aiotteko mennä mihinkään lastentapahtumiin?Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hahaa, tuttuja Sulla nikki vaihtunut...mä laitan kuvan hetkeksi uudelleen niin tunnistat kun en täällä kovin aktiivi enää =)
Juu mie en tuosta blondista tykkää yhtään. Mut viimeks niin kiireellä värjäsin ja hanoista ei tullu lämmintä vettä (johtuen öljyn loppumisesta ), ni en viitsinyt ruveta sitä pinkkiä turaamaan enään sitten. Mutta nyt ois tosiaan tarkoitus se pinkki takaisin laittaa. Ei osaa olla ilman ja blondi on outoAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Sulla kyllä noita ideoita riittää . Tuokin kiva, mutta tykkäsin kyllä henk. koht. enemmän siitä väristä, mikä sulla oli tuossa aiemmassa kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
ja noin synkällä ilmeelläAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:No moi Mitäs kesäsuunnitelmia teillä? Aiotteko mennä mihinkään lastentapahtumiin?Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Hahaa, tuttuja Sulla nikki vaihtunut...mä laitan kuvan hetkeksi uudelleen niin tunnistat kun en täällä kovin aktiivi enää =)
on musta hymyilevämpiäkin kuvia mutta mä en tykkää niistäAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:ja noin synkällä ilmeelläAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu: