Oikein säikähdin kun katsoin! Olet todella paljon mun siskon tytön näköinen. Hän tosin vasta 15 v . Nättekä tyttöjä ootte kummatkin .Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Mää oon profiilissa :wave:
No, mutta laita omas, niin tulee vaihtelua.Alkuperäinen kirjoittaja plööh:Kuppikuntalaisten kokoontumisajot once again? Vaikka en vakkari olekaan, suurin osa näistä kuvista on jo tuttuja!
Kiitos :flower: Tarkotus ei ollu kuitenkaan säikytellä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Oikein säikähdin kun katsoin! Olet todella paljon mun siskon tytön näköinen. Hän tosin vasta 15 v . Nättekä tyttöjä ootte kummatkin .Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Mää oon profiilissa :wave:
Nii, hyvä siellä on harmaana huudellaAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No, mutta laita omas, niin tulee vaihtelua.Alkuperäinen kirjoittaja plööh:Kuppikuntalaisten kokoontumisajot once again? Vaikka en vakkari olekaan, suurin osa näistä kuvista on jo tuttuja!
Peesi, aina yhtä ihana. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sä oot aina niin nätti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tää on niiiiiiiin hyvä kuva susta, olit sitten kännissä tai et.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Profiilissa.
tää on hauskaAlkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
Tää oli vissiin mulleAlkuperäinen kirjoittaja reino:No ei ihme että palstalla on teinimeininki. Jengihän on timmissä iässä räkämuttereineen, tatskoineen ja kaikkineen. Hieno homma! Pistäkäähän samalla uusi kierros tissi- ja pyllykuvia.
...lähikuva ei ennää paljoo naurataWicked Mary
tää on hauska
Nätti :heart: Minkä mekon laitoit sinne häihin?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
räkämutteri...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tää oli vissiin mulleAlkuperäinen kirjoittaja reino:No ei ihme että palstalla on teinimeininki. Jengihän on timmissä iässä räkämuttereineen, tatskoineen ja kaikkineen. Hieno homma! Pistäkäähän samalla uusi kierros tissi- ja pyllykuvia.