Oltiin laIvalla. Siellä näin äidin ja lapsen isovanhempineen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äiti valtava tankkeri ja tän lapsi joka oli 5 v. oli pakko kysyä lapsen isää kun oli ja todella paksu.
Sit kun oltiin myöhemmin samaaan aikaan cafeteriassa niin nää kaikki neljä söi siellä kermaleivoksia. tällä tytöllä vielä lihapasteija 0,5 l coca cola ja jäätelö!

mä pidän tota jo lasten "pahoinpitelynä". siis se että aikuinen tunkekoon itseensä aivan mitä ite tykkää, mutta lapselle annetaan sokeria, suolaa, rasvaa ym. ja hänen terveytensä pilataan tuollalailla!!!!Herkuttelut on erikseen, mutta jatkuva epäterveellinen ravinto ei kuulu lapselle! PISTE!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
mä pidän tota jo lasten "pahoinpitelynä". siis se että aikuinen tunkekoon itseensä aivan mitä ite tykkää, mutta lapselle annetaan sokeria, suolaa, rasvaa ym. ja hänen terveytensä pilataan tuollalailla!!!!Herkuttelut on erikseen, mutta jatkuva epäterveellinen ravinto ei kuulu lapselle! PISTE!!!!

niin ja laivalla ei sitten saa herkutella?
kun harvemmin ihmiset joka viikonloppu risteilyllä hyppii...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äiti valtava tankkeri ja tän lapsi joka oli 5 v. oli pakko kysyä lapsen isää kun oli ja todella paksu.

Mitä hittoa tuo lause tarkoittaa? :D

kun isällä oli todella paksu

:laugh: :laugh:

Ap sitten tarkasti joka paikasta tuota paksuutta :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja witchi:

etkö osannut lukea että herkuttelut erikseen!!!!!Mutta se että vanhemmat on ylipainoisia ja lapset pyörii palloina perässä on törkeää!!!!*muoks* lapset saattavat olla tukevia ihan "normaalistikkin", mutta lapsi joka on tosiaan ylipainoinen ei ole omavalintaisesti siinä tilanteessa vaan vanhemmat päättää mitä pienet lapset syö.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä hittoa tuo lause tarkoittaa? :D

kun isällä oli todella paksu

:laugh: :laugh:

Ap sitten tarkasti joka paikasta tuota paksuutta :laugh: :laugh:

Ja lapsesta oli tullu paksu, kun isällä oli niin paksu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja witchi:

etkö osannut lukea että herkuttelut erikseen!!!!!Mutta se että vanhemmat on ylipainoisia ja lapset pyörii palloina perässä on törkeää!!!!

Olen aivan samaa mieltä.
Joskus näkee perheitä, missä kaikki ovat todella lihavia: äiti, isä, kouluikäiset ja alle kouluikäiset. Ja se ei ole lainkaan hyvä juttu :/

Yhteistyössä