[QUOTE="vieras";22041044]Olisikohan Phoebs ollut hiekkalaatikolla miniminiminihameessa, korkokengissä ja pikkutopissa?[/QUOTE]
Kesällä kyllä, olin tosin mekossa. Minihameet ei kuulu tyyliini. Mutta en puhu itsestäni, en tiedä miten minua katsotaan koska en välitä siitä. Mutta osaan kyllä kuunnella mitä ympärilläni puhutaan ja seuraan keskusteluja paljon. Niistä voi tehdä päätelmiä.
Kesällä kyllä, olin tosin mekossa. Minihameet ei kuulu tyyliini. Mutta en puhu itsestäni, en tiedä miten minua katsotaan koska en välitä siitä. Mutta osaan kyllä kuunnella mitä ympärilläni puhutaan ja seuraan keskusteluja paljon. Niistä voi tehdä päätelmiä.