Ollaanko me suomalaiset naiset epäseksikkäitä ja vähemmän naisellisia?

Onneksi suomalainen nainen ajattelee vain niin, että seksikkyys on vain ja ainoastaan miesten miellyttämistä ja että toisen miellyttäminen on itsenäiseltä naiselta pahin teko mitä tehdä voi ;) Täytyy pärjätä omilla ansiolla ja jos joku pärjää siitä huolimatta että on kaunis ja tyylitelty niin hän on auttamatta kiivennyt reittä pitkin, niinkö?

Siis eihän kukaan nyt vain halua muuten vaan olla huoliteltu? Se on pois aivosoluista, jos on kaunis.

Venäläisten naisten "seksikkyydellä" ja huolitellulla ulkoasulla on yhtä vähän tekemistä keskenään kuin George W. Bushilla ja älykkyydellä.
 
Mielenkiintoista miten erilaisia näkemyksiä naisilla on siitä naisellisuudesta ja seksikkyydestä. Yhdelle se tarkoittaa puhtaasti objektiivisia asioita; vaatteita, meikkiä yms. Ja toiselle taas sitä asennetta ja sisäistä olemusta. Omasta mielestäni naisellisuus kumpuaa ihmisen sisältä. Jos nainen tuntee olonsa naiselliseksi, silloin hän sitä on. Viis veisaan siitä mitä virolaiset sisaremme asiasta miettivät. Sama koskee seksikkyyttä. On asia erikseen stereotypiat joita mm media viljeleee.
 
Venäläisten naisten "seksikkyydellä" ja huolitellulla ulkoasulla on yhtä vähän tekemistä keskenään kuin George W. Bushilla ja älykkyydellä.

Mutta sun tekstistäsi oikein huokuu se....... no jätetään sanomatta mikä.

Jos pidät ulkonäöstä välittämisen perusteella toisia älykkäämpinä kuin toisia niin aika hakoteillä olet. Mutta paljon kertoo viestisi juuri siitä mistä puhuin, eli suomalaisten naisten huonosta itsetunnosta.

Mitä muuten tulee venäläisiin ja virolaisiin naisiin, niin tyyli menee kyllä överiksi mutta seksikkyys on silti jotain ihan muuta kuin mitä täällä näkee. Sitä uskalletaan käyttää ja sitä vaaditaan. Onko se hyvä vai huono juttu niin päättäkööt sen itse.
 
Mutta sun tekstistäsi oikein huokuu se....... no jätetään sanomatta mikä.

Jos pidät ulkonäöstä välittämisen perusteella toisia älykkäämpinä kuin toisia niin aika hakoteillä olet. Mutta paljon kertoo viestisi juuri siitä mistä puhuin, eli suomalaisten naisten huonosta itsetunnosta.

Mitä muuten tulee venäläisiin ja virolaisiin naisiin, niin tyyli menee kyllä överiksi mutta seksikkyys on silti jotain ihan muuta kuin mitä täällä näkee. Sitä uskalletaan käyttää ja sitä vaaditaan. Onko se hyvä vai huono juttu niin päättäkööt sen itse.

Siis tyyli menee överiksi, mutta seksikkyys ei?

"Sitä uskalletaan käyttää ja sitä vaaditaan?"

Uskaltaa vai joutuu? Ja kuka vaatii? Suomessa pärjää onneksi muutenkin, kuin käyttämällä vesirajan peittäviä minihameita.
 
Mutta sun tekstistäsi oikein huokuu se....... no jätetään sanomatta mikä.

Jos pidät ulkonäöstä välittämisen perusteella toisia älykkäämpinä kuin toisia niin aika hakoteillä olet. Mutta paljon kertoo viestisi juuri siitä mistä puhuin, eli suomalaisten naisten huonosta itsetunnosta.

Mitä muuten tulee venäläisiin ja virolaisiin naisiin, niin tyyli menee kyllä överiksi mutta seksikkyys on silti jotain ihan muuta kuin mitä täällä näkee. Sitä uskalletaan käyttää ja sitä vaaditaan. Onko se hyvä vai huono juttu niin päättäkööt sen itse.

Väännetäänpä rautalangasta.

Fiksu nainen voi olla huoliteltu tai huolittelematon, naisellinen tai epänaisellinen, seksikäs tai seksitön. Samoin tyhmä nainen. Oleellinen ero on siinä, että fiksu nainen on sitä mitä on _omasta tahdostaan_ ja omilla ehdoillaan, ei siksi, että miestä täytyy miellyttää.
 
Naisellisuus ei todellakaan ole jotain opittua pokkurointia. Sen pitäisi olla aitoa. Jollain banaanilla opettelu ja sen miettiminen, miltä näyttää sängyssä on aika keinotekoista.
 
En ymmärrä, miten silti voi kysyä noin, yleistäen kaikki samaan "me" joukkoon. Joku voi vapaasti olla epänaisellinen, minä en ole.

no jotta vois ylipäänsä keskustella mistään, pitää tiettyyn tappiin yleistää ja puhua yleisellä tasolla.
tottakai jokainen tajuaa että jokainen on yksilö ja poikkeukset vahvistaa sääntöä.
 
Ei sillä niin väliä viheltääkö mies perään vai ei tai miten katsoo, mutta täällä nainen katsoo toista naista kuin ruttoa välillä. Suomalaisilla on huono itsetunto ja se näkyy.

Missä näitä naisia oikein näkee, näitä jotka tuijottavat toisia kuin ruttoa? Sen ymmärrän, ettei kukaan katso minua niin, ja senkin ymmärrän etten itse katso muita niin. Mutta jos tarkkailen tuolla kadulla naisten ilmeitä, niin en yksinkertaisesti vaan juurikään näe tätä kuuluisaa ilmiötä.
 
Väännetäänpä rautalangasta.

Fiksu nainen voi olla huoliteltu tai huolittelematon, naisellinen tai epänaisellinen, seksikäs tai seksitön. Samoin tyhmä nainen. Oleellinen ero on siinä, että fiksu nainen on sitä mitä on _omasta tahdostaan_ ja omilla ehdoillaan, ei siksi, että miestä täytyy miellyttää.

Mutta mikä sinäkin olet sanomaan, tai edes arviomaan, miksi joku on mitä on? Kuuluuko se kulttuuriin ja tekeekö nainen sen silti omasta halustaan?

Inhoan näitä keskusteluja, varsinkin sinunlaisten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22041022:
Missä näitä naisia oikein näkee, näitä jotka tuijottavat toisia kuin ruttoa? Sen ymmärrän, ettei kukaan katso minua niin, ja senkin ymmärrän etten itse katso muita niin. Mutta jos tarkkailen tuolla kadulla naisten ilmeitä, niin en yksinkertaisesti vaan juurikään näe tätä kuuluisaa ilmiötä.

Olisikohan Phoebs ollut hiekkalaatikolla miniminiminihameessa, korkokengissä ja pikkutopissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22041022:
Missä näitä naisia oikein näkee, näitä jotka tuijottavat toisia kuin ruttoa? Sen ymmärrän, ettei kukaan katso minua niin, ja senkin ymmärrän etten itse katso muita niin. Mutta jos tarkkailen tuolla kadulla naisten ilmeitä, niin en yksinkertaisesti vaan juurikään näe tätä kuuluisaa ilmiötä.

Täällä netissä? Oikeassa elämässä?

Kyllä sitä tapahtuu, usko pois :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22041022:
Missä näitä naisia oikein näkee, näitä jotka tuijottavat toisia kuin ruttoa? Sen ymmärrän, ettei kukaan katso minua niin, ja senkin ymmärrän etten itse katso muita niin. Mutta jos tarkkailen tuolla kadulla naisten ilmeitä, niin en yksinkertaisesti vaan juurikään näe tätä kuuluisaa ilmiötä.

Minä kyllä todistan tätä ilmiötä pienessä kylässä päivittäin. Auta armias jos satut pistämään enemmän meikkiä ja jotain muuta kuin tuulipuvun... Rutto kuvaa katsetta osuvasti.
 

Yhteistyössä