B
Beep
Vieras
Kerraankin olen Luniksen kanssa jostain samaa mieltä. Oliko peräti eka tai toka kerta.![]()
Mä olen huomannut olevani useammankin kerran samaa mieltä, onko siinä jotain erityisen huomionarvoista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerraankin olen Luniksen kanssa jostain samaa mieltä. Oliko peräti eka tai toka kerta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040295:Katsoin eilen dokkarin postimyyntimorsiammista
Tuliko toi töllöstä? (Kun ei taas löydä ohjelmatiedoista)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22040464:Naisellisuus on olotila, uskokaa pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040507:Joo tuli, NELJÄ-D, eli löytyy varmaan netti-tvstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040491:Ai sä koet sukkaosat ongelmaksi. Mä olen aina inhonnut sitä miltä sukkahousut tuntuu jalassa. Ne on kun toinen ahdistava iho. Poikkeuksena verkkosukkikset. Lisäksi meillä muksutkin huutaa ja kiljuu kun pukevat sukkiksia. On nhe niin iljettävät vetää jalkaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22040553:Kyllä ne on kokonaisuutena ongelma. Jos ei ryttää nilkkoihin, niin tuntuu muuten vaan inhottavalta, jos ei tunnu ihnottavalta niin ne on joko liian pienet tai liian isot, tai yhtä aikaa sekä että. Eikä ne ole yhtään käytännöllisetkään. Perkele. Ne on joku Luciferin keksintö naisten ja kaikkien muiden hamekäyttäjien orjuuttamiseksi :kieh: Mutta en vaan silti ole löytänyt parempaa vaihtoehtoa hameen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040625:Siirry sinäkin suosilla trikoisiin ja finlayson kiittää.
Mitä sä hekotat? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040662:En mää vaan tiedä
Siis mä en muista mitä mun piti tohon kirjottaa. Tää meidän kone ( joo ei saatu sitä luvattua lauantaina :kieh: ) sekoilee taas ihan kybällä. Välillä ei kirjota, ja sit kun koitat korjata kirjottamaasi niin ensin ei poista tekstiä ja seuraavassa hetkessä onkin poistanut kaiken. Ja kun koittaa lähettää kirjottamaansa niin jumittaa ja ties mitä. Täytyykin editoida toi hekotus pois :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22040638:Trikoo on riskillä ruma :'( Tosin ei taida tuntua tässä konkurssissa![]()
Hihihi.... anna olla vaan, johan se on mun lainauksessa!
Muoks. Ai niin eihän tää uusi pahempi palsta toimikaan kun edellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040692:Uskot sää kaikkea mitä mies jolla on rumat silmälasit laulaa?
Itse oon saanut kiitosta paksuista ja pitkistä hiuksista, ne on kuulemma naiselliset. Muusta en sitten tiedäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040811:Sähän voit sitten pukeutua hiuksiis :saint:
Onneksi suomalaisnainen on itäsisartaan fiksumpi, niin ei tarvitse kuluttaa päiviään miettimällä, miten miellyttää miehiä. Kivaa, kun pärjää ihan omilla ansioillaan.
Sitä paitsi "seksikkyys" on hegemonisen maskuliinisuuden tuottama kategoria, mielivaltainen säännöstö, jonka ainoa tarkoitus on alistaa nainen objektiksi.