Ollaanko me suomalaiset naiset epäseksikkäitä ja vähemmän naisellisia?

Ai sä koet sukkaosat ongelmaksi. Mä olen aina inhonnut sitä miltä sukkahousut tuntuu jalassa. Ne on kun toinen ahdistava iho. Poikkeuksena verkkosukkikset. Lisäksi meillä muksutkin huutaa ja kiljuu kun pukevat sukkiksia. On nhe niin iljettävät vetää jalkaan :saint:
 
Riippuu ihan siitä, miten kukakin määrittelee naisellisuuden. Yleensähän naisellisella naisella tarkoitetaan sitä, että käyttää hameita/korkoja/meikkiä, mutta tämä on melko kapea ja vanhanaikainen käsitys, joka pohjautuu aikaan, jolloin naisella ei ollut muuta virkaa kuin olla koristeena. Samoin naisellisella usein tarkoitetaan hiukan höpsöä, hihittelevää kanasta, mikä sekin on melko epämiellyttävää ja vähättelevää.
Eli tuossa perinteisessä mielessä en koe olevani naisellinen, mutta siltikin tunnen olevani vahvasti nainen ja ylpeä naiseudestani, eli pitäisi vain osata määritellä nykyaikaisemmin se, mitä se naisellisuus sitten loppuviimein pohjimmiltaan nykyään tarkoittaa.
 
Ehkä se naisellisuus lähtee jotenkin itsestä. Kun tuntee itsensä naiselliseksi, se näkyy olemuksessa ja sitä kautta myös muut huomaavat sen.

Mun mielestä naisellinen nainen on itsevarma ja hyvä ryhtinen. Lisäksi hän käyttää istuvia vaatteita, paljon kenties hameita ja mekkoja tai sitten suoria housuja. Liian lyhyillä minareilla ym. ei mielestäni ole mitään tekemistä naisellisuuden kanssa.

Suomessa on mielestäni melko paljon ns. naisellisia naisia. Ainakin minä olen törmännyt tällaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040507:
Joo tuli, NELJÄ-D, eli löytyy varmaan netti-tvstä.

No jestas että voi taas olla puusilmä, tossahan se on, kiitos. :D Meil tv-kaista, joten katsastan ton läpi, vaikka pikakelauksella jos en muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040491:
Ai sä koet sukkaosat ongelmaksi. Mä olen aina inhonnut sitä miltä sukkahousut tuntuu jalassa. Ne on kun toinen ahdistava iho. Poikkeuksena verkkosukkikset. Lisäksi meillä muksutkin huutaa ja kiljuu kun pukevat sukkiksia. On nhe niin iljettävät vetää jalkaan :saint:

Kyllä ne on kokonaisuutena ongelma. Jos ei ryttää nilkkoihin, niin tuntuu muuten vaan inhottavalta, jos ei tunnu ihnottavalta niin ne on joko liian pienet tai liian isot, tai yhtä aikaa sekä että. Eikä ne ole yhtään käytännöllisetkään. Perkele. Ne on joku Luciferin keksintö naisten ja kaikkien muiden hamekäyttäjien orjuuttamiseksi :kieh: Mutta en vaan silti ole löytänyt parempaa vaihtoehtoa hameen kanssa :P
 
Makuasia, niinkun niin moni muukin tässä elämässä. Miä nautin elämässä kaikesta kriteerien mukaan epänaisellisesta. Halutessani olen taas äärettömän naisellinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22040553:
Kyllä ne on kokonaisuutena ongelma. Jos ei ryttää nilkkoihin, niin tuntuu muuten vaan inhottavalta, jos ei tunnu ihnottavalta niin ne on joko liian pienet tai liian isot, tai yhtä aikaa sekä että. Eikä ne ole yhtään käytännöllisetkään. Perkele. Ne on joku Luciferin keksintö naisten ja kaikkien muiden hamekäyttäjien orjuuttamiseksi :kieh: Mutta en vaan silti ole löytänyt parempaa vaihtoehtoa hameen kanssa :P

Mää nyt jankuta; mä olen hurahtanut trikoisiin. Ne tuntuu hyvältä ( kun ei osta liian pieniä). Ne ei kutise ihoa vasten ( sukkikset taas enimmäkseen kutisee ), niitä ei tarttee pestä päivän käytön jälkeen ja ennen kaikkea ne on nopea pukea ja riisua. Mä en käytä koskaan farkkuja tai muita vetoketjullisia housuja. Ainoastaan puuvillatrikoita ( tai muusta matskusta valmistettuja ) ja välillä viitä inhottavia sukkiksia. ja mua ei näe koskaan ilman hametta :saint: Siirry sinäkin suosilla trikoisiin ja finlayson kiittää.
 
Yks hailee. Jos joku haluaa ulkolaisen naisen niin hankkikoon.

Kyllä löytyy ottaja itse kullekin, minullakin olisi ollut useampiakin ottajia mutta kun sitä kerralla voi olla noin keskimäärin yhden kanssa niin eipä siitä hyötyä ole jos miehiä saa pilvin pimein.

Enkä tosiaankaan ole ensisijaisesti seksikäs olemukseltani mutta pakkoko jokaisen on olla. Ei kaikki tykkää ns. seksikkäistä naisista. Kuten ei keski-ikäisistäkään.
 
Mitä sä hekotat? :O

En mää vaan tiedä :confused:
Siis mä en muista mitä mun piti tohon kirjottaa. Tää meidän kone ( joo ei saatu sitä luvattua lauantaina :kieh: ) sekoilee taas ihan kybällä. Välillä ei kirjota, ja sit kun koitat korjata kirjottamaasi niin ensin ei poista tekstiä ja seuraavassa hetkessä onkin poistanut kaiken. Ja kun koittaa lähettää kirjottamaansa niin jumittaa ja ties mitä. Täytyykin editoida toi hekotus pois :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22040662:
En mää vaan tiedä :confused:
Siis mä en muista mitä mun piti tohon kirjottaa. Tää meidän kone ( joo ei saatu sitä luvattua lauantaina :kieh: ) sekoilee taas ihan kybällä. Välillä ei kirjota, ja sit kun koitat korjata kirjottamaasi niin ensin ei poista tekstiä ja seuraavassa hetkessä onkin poistanut kaiken. Ja kun koittaa lähettää kirjottamaansa niin jumittaa ja ties mitä. Täytyykin editoida toi hekotus pois :xmas:

Hihihi.... anna olla vaan, johan se on mun lainauksessa! :D

Muoks. Ai niin eihän tää uusi pahempi palsta toimikaan kun edellinen.
 
Ollaan me varmaan itänaapurin naisiin verrattuna epäseksikkäitä mutta niillä se kilpailu miehistä ja vieläpä ulkomaalaisista miehistä pakottaa naiset tuomaan itseään tykö keinoja kaihtamatta. Itse ajattelen että jos en kelpaa tämmöisenä niin antaa olla, en ala kilpavarusteluun.

Itse oon saanut kiitosta paksuista ja pitkistä hiuksista, ne on kuulemma naiselliset. Muusta en sitten tiedäkään.
 
Kyllä minä pitäisin suomalaisia naisia yleisesti vähemmän naisellisina kuin monia muita. Enkä tarkoita nyt minihameita ja tekokynsiä, tekoripsiä, tekohiuksia... vaan asennetta. Asennetta omaa ja muiden naisellisuutta kohtaan.

Menepä jonnekin keski-suomalaiseen pikkukaupunkiin naisellisen huoliteltuna, siis siististi hiukset ja kaunis meikki ja laadukkaat vaatteet, vaikka hame ja saapikkaat. Ja tee sama jossain keski-euroopassa tai vaikka ihan vaan Virossa.

Eron suhtautumisessa kyllä huomaa. Niin miesten kuin naisten.

Ei sillä niin väliä viheltääkö mies perään vai ei tai miten katsoo, mutta täällä nainen katsoo toista naista kuin ruttoa välillä. Suomalaisilla on huono itsetunto ja se näkyy.
 
Onneksi suomalaisnainen on itäsisartaan fiksumpi, niin ei tarvitse kuluttaa päiviään miettimällä, miten miellyttää miehiä. Kivaa, kun pärjää ihan omilla ansioillaan.

Sitä paitsi "seksikkyys" on hegemonisen maskuliinisuuden tuottama kategoria, mielivaltainen säännöstö, jonka ainoa tarkoitus on alistaa nainen objektiksi.
 
Onneksi suomalaisnainen on itäsisartaan fiksumpi, niin ei tarvitse kuluttaa päiviään miettimällä, miten miellyttää miehiä. Kivaa, kun pärjää ihan omilla ansioillaan.

Sitä paitsi "seksikkyys" on hegemonisen maskuliinisuuden tuottama kategoria, mielivaltainen säännöstö, jonka ainoa tarkoitus on alistaa nainen objektiksi.

Onneksi suomalainen nainen ajattelee vain niin, että seksikkyys on vain ja ainoastaan miesten miellyttämistä ja että toisen miellyttäminen on itsenäiseltä naiselta pahin teko mitä tehdä voi ;) Täytyy pärjätä omilla ansiolla ja jos joku pärjää siitä huolimatta että on kaunis ja tyylitelty niin hän on auttamatta kiivennyt reittä pitkin, niinkö?

Siis eihän kukaan nyt vain halua muuten vaan olla huoliteltu? Se on pois aivosoluista, jos on kaunis.
 

Yhteistyössä