olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

Nostan kyllä Lady-Birdille hattua kun uskaltaa yksin lähteä matkaan. Mulla tulis olemaan varmaanki aika tylsää ku en oo syntyperäisiä tamperelaisia joten kavereita ei tulis vastaan mitä todennäköisemmin. Sitäkö sitte istutaan baaritiskillä vai mitä tehdään ku yksin lähdetään ulos?
 
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Nostan kyllä Lady-Birdille hattua kun uskaltaa yksin lähteä matkaan. Mulla tulis olemaan varmaanki aika tylsää ku en oo syntyperäisiä tamperelaisia joten kavereita ei tulis vastaan mitä todennäköisemmin. Sitäkö sitte istutaan baaritiskillä vai mitä tehdään ku yksin lähdetään ulos?
Ei kun sitä tanssitaan ihan hulluna!!! Mä kävin yhes vaihees tosi paljo yksin viihteel kun asuin pienemmäl paikkakunnal mut kävin aina autol eli olin selvinpäin ja tanssin vaan...
 
niin ja siis mä tykkään kans siit punasesta yläosasta ja oon samoilla linjoilla et se ei vaan istu ku farkkujen kaa, mulla ei vaan satu olee yhtää hyviä istuvia farkkuja enään...ei ois pitäny raskaana vetää sitä suklaata nii paljoo :LOL:
 
IhanaValo
Juu ei sen punasen topin kans sovi oikeen mikään noista hameista..
Nuo kaks jälkimmäistä hametta olis kans kivan näköisiä mutta tarviis eri näköiset paidat/topit.
 
noni, eli siis mun biletopit on mystisesti kadonnu, oon varmaa myyny ne kirpparilla kun ipana synty ku aattelin eten ikinä pääse mihkä :LOL:
mut tämmöne toppi löytyy, tosi tiukka kyl ja lyhyt!

ja sit löyty tommonen perusfarkkuminari, jos vaihan mustat sukkikset ja mustat saapikkaat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko nyt näin ettei sulla ole farkkuja ollenkaan? joku toinen toppi ja joku niistä minareista sit. se punanen ei käy noiden hamosten kanssa.
on farkkuja, muttei semmosia tiukkoja bilefarkkuja! kun ne ei enää mahu kii kun mun lantio on niin levee nykysin :kieh:
 
vieras
musta toppi ja se lyhyt musta farkkuhame (jos et tunne oloasi liian "alastomaksi". Itse kun olen jo "täti-ihminen" (36v) niin mulla on vähän erilaiset vaatteet :) Mukavaa iltaa ja olehan varovainen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta toppi ja se lyhyt musta farkkuhame (jos et tunne oloasi liian "alastomaksi". Itse kun olen jo "täti-ihminen" (36v) niin mulla on vähän erilaiset vaatteet :) Mukavaa iltaa ja olehan varovainen!
En tunne oloani alastomaksi, se on ainoa mikä mustassa topissa häirii että on niin lyhtyt..nyin sitä jatkuvasti alaspäin mikä ei ehkä näytä kivalta...
 

Yhteistyössä