olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijakkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Tilanne on nyt se, että oon menos yksin viihteelle ja hei onhan tää mälsää yksin alotella!!! Olkaas nyt kivoja ja pitäkää mulle vähä alottelu seuraa...
Täs vedän vähä sipsii ja dippii ja mietin joko pian korkkais ekan?
Mä meinasin eilen lähteä ja yksin. Korkkaan pian ja katson innostuisiko tänään, yksin.
Ompas meitä yksin viihteelle lähtijöitä paljon. eiköhän keräännytä kaikki yhteen niin saadaan iso porukka :D
 
hohhoijakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijakkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Tilanne on nyt se, että oon menos yksin viihteelle ja hei onhan tää mälsää yksin alotella!!! Olkaas nyt kivoja ja pitäkää mulle vähä alottelu seuraa...
Täs vedän vähä sipsii ja dippii ja mietin joko pian korkkais ekan?
Mä meinasin eilen lähteä ja yksin. Korkkaan pian ja katson innostuisiko tänään, yksin.
Ompas meitä yksin viihteelle lähtijöitä paljon. eiköhän keräännytä kaikki yhteen niin saadaan iso porukka :D
Olis kiva ajatus mutta liian pitkä matka Tampereelle täältä,:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
En pidä love hotellista. Onnelaan tai ipaan tieni johtaa.
Joku sanoi että onnelassa olisi laskettu ikärajaa ja olisi nykyään ihan teini mesta? Pitäneeköhän paikkaansa...ja että entiset onnelassa kävijät käyvät love hotellissa...mikäs siinä mättää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Nonii parempi kuva hameesta, nostin toppia vähä eestä pois et näkyy. eli toppi ei siis oikeesti oo rytätty noin hameen sisään...
Edelleen olen sitä mieltä että ei.

Yläosa on semmoinen jonka kanssa voisin mennä vaikka pikkujoulujuhliin, mutta alaosan laittaisin ehkä kirjastokäynnille :)

Laita alaosaksi joko mustaa (jolloin se on juhlallinen) tai sitten vaikka ennemmin ne jonkun ehdottomat farkut (arkisempi).

Oikeeastaan mua ei kyllä kannata uskoa eillä en ymmärrä muodin päälle mitään, mutta näin itse tekisin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Ei sovi yhteen noi ylä- ja alaosat mun mielestä. Vaiha jompi kumpi :D
No hei antakee ny hyvät ihmiset si vinkkii minkälaiseen ois hyvä vaihtaa...apuu...ois tää aloottelu helpompaa kun ois joku jonka kans penkoo vaatehuonetta!!! Kenkä vaihtoehdot ovat ruskeat tai mustat saapikkaat joissa solkia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Ei sovi yhteen noi ylä- ja alaosat mun mielestä. Vaiha jompi kumpi :D
No hei antakee ny hyvät ihmiset si vinkkii minkälaiseen ois hyvä vaihtaa...apuu...ois tää aloottelu helpompaa kun ois joku jonka kans penkoo vaatehuonetta!!! Kenkä vaihtoehdot ovat ruskeat tai mustat saapikkaat joissa solkia
Musta alaosa ja mustat saapikkaat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Todella kiva yläosa, mutta alaosan kuosi ei sytytä :D
Samaa mieltä. Farkut vaikka tilalle.
Mä en lähe varmaa ikinä farkuis viihteelle, viihdyn hameessa ja käytän hameita paljon arkenakin. Minkä värinen hame olisi parempi/mallinen katson josko löytyisi...
Yksi värinen tiukempi hame sitten :)
 

Yhteistyössä