olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

Sinna
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
No tässä kuvas se harso hame ja tuo punainen toppi. kuva on parin vuoden takaa työpaikan pikkujouluristeilyltä...
IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00276/5088765.t.jpg[/IMG][/URL]
Tää olis aivan paras!! Paa noi!!
 
hohhoijakkaa
Ton risteilykuvan jälkeen laitat sen punaisen topin ja harsohameen. Hyvä kuva oli. Aloin jo pukeutua minäkin. Harsohame, musta pusero, virkattu villatakki ja hapsusaappaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ihana toi sun punainen toppi :p

Tahtois kans! Mistä olet ostanut?
pirkkalan cittarin yhteydessä on semmonen pikkunen putiikki niin sieltä. ja oli kallis! Mä ostan yleensä kaikki vaatteeni kirpparilta.
Epäilinkin, että vois olla se kauppa. Tänään viimeks ihailin niitä vaatteita. =) Muistaks paljon maksoi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ihana toi sun punainen toppi :p

Tahtois kans! Mistä olet ostanut?
pirkkalan cittarin yhteydessä on semmonen pikkunen putiikki niin sieltä. ja oli kallis! Mä ostan yleensä kaikki vaatteeni kirpparilta.
Epäilinkin, että vois olla se kauppa. Tänään viimeks ihailin niitä vaatteita. =) Muistaks paljon maksoi?
Olikohan 30 vai 35?...sillon siellä oli ainaki viel se et kaikki topit 30/35? ja farkuillaki oli vaa yksi hinta...ne myy ihan sikakalliilla carzy agen farkkuja!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ihana toi sun punainen toppi :p

Tahtois kans! Mistä olet ostanut?
pirkkalan cittarin yhteydessä on semmonen pikkunen putiikki niin sieltä. ja oli kallis! Mä ostan yleensä kaikki vaatteeni kirpparilta.
Epäilinkin, että vois olla se kauppa. Tänään viimeks ihailin niitä vaatteita. =) Muistaks paljon maksoi?
Olikohan 30 vai 35?...sillon siellä oli ainaki viel se et kaikki topit 30/35? ja farkuillaki oli vaa yksi hinta...ne myy ihan sikakalliilla carzy agen farkkuja!!!
Pitää käydä joku päivä katsomassa. Mulla on kaks sieltä ostettua pidemmän mallista toppia. Olisko ne ollut jotain 20?. Tosin mies maksanut kummatkin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hei2:
Miten kävi, otitko lisää sieltä baarikaapista? ;)
Tässä hitaasti tissuttelen tätä viimestä smirree..pohja jo pilkottaa... ja bussin lähtöön reilu puol tuntii...ehkä en viitsi korkata salmari pulloa enään...kun ei tiedä millon sitä sitten taas tulisi otettua...ei mene huonoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
noni nyt se kuva kengistä.
Onpas hyvän näköset =) Muistaks mistä oot ostanu, vai onko jo niin kauan aikaa ettei myydä enää missään? :p
Oon ostanu kenkäcosmoksesta lielahdesta, mutta juuri ostin tapaksesta lähes samanlaiset mutta ruskeat. siellä oli myös mustia, violetteja...
Ja mekassa muistan nähneeni samantapaisia.
Noi on tosi kivat jalas kun en osaa korkkareil tepastaa ja ei ainakaa jalat väsy.
Mä en edes tiennyt että lielahdes on kenkäkauppa vaik täs vieres asun :D Pitääpä mennä katseleen joku päivä noi läpi jos jotain vastaavaa osuis silmiin :)
juu se on siinä talos mis on ärrä...ja ennen oli viers jysk ja suomisoffa mikä ny purettiin. sieltä löytyy tosi kivoja kenkiä ja ikaalisis on se sama putiikki mut nimel Qkenkä
aaa ok =)
 

Yhteistyössä