olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijakkaa:
Jos mun täytyis noista valita ottaisin mustan topin ja sen harsohameen. Mulla samantyylinen mutta ruskea ja puoleen sääreen ja siinä on kimalteita. Oikein kaunis! Pitäsköhän lähtee, yhden paukun olen ottanut.
Peesi!
 
vieras
miksi ihmeessä et harkitse sitä mustaa toppia ja mustaa hametta? Ei millään pahalla mutta tuo asu minkä laitoit viimeisenä ei todellakaan ole kiva, toppi on liian pitkä, hame arkinen jne. Mua oikeasti ihan turhauttaa jos menet noissa, koska sulla olisi niin paljon parempikin vaihtoehto mikä valita! Ja yritän siis auttaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi ihmeessä et harkitse sitä mustaa toppia ja mustaa hametta? Ei millään pahalla mutta tuo asu minkä laitoit viimeisenä ei todellakaan ole kiva, toppi on liian pitkä, hame arkinen jne. Mua oikeasti ihan turhauttaa jos menet noissa, koska sulla olisi niin paljon parempikin vaihtoehto mikä valita! Ja yritän siis auttaa :)
:D koska mua häirii se musta toppi kun se on niin piukee makkarankuori ja liian lyhyt, nousee kokoajan vyötärölle ja joudun nykiin sitä alaspäin jossen tahdo paljastella koko baarikansalle mun raskausarpista löllykämasua :D
oliko riittävä perustelu?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Sinna:
Pliis kokeile mun mieliks sitä harsohametta ton punasen topin kans!? Tulee varmaan hörsyläinen, mutta haluaisin nähdä! Pliis, aikas kuluksi?
No mä kans aattelin tätä, vaikken näppistäni näpyttänytkää tätä aiemmin:)

Tai sit kaivelet kaappeja uudemman kerran ja tutkit, josko löytyis joku pinkee toppi mustan harsohameen kans.

Kauniita vaatteita sulla kyl on.

Voi ku itellekki iskis bilevaihde, ku olis yks ulkoiluttamaton toppi kaapissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
noni nyt se kuva kengistä.
Onpas hyvän näköset =) Muistaks mistä oot ostanu, vai onko jo niin kauan aikaa ettei myydä enää missään? :p
Oon ostanu kenkäcosmoksesta lielahdesta, mutta juuri ostin tapaksesta lähes samanlaiset mutta ruskeat. siellä oli myös mustia, violetteja...
Ja mekassa muistan nähneeni samantapaisia.
Noi on tosi kivat jalas kun en osaa korkkareil tepastaa ja ei ainakaa jalat väsy.
Mä en edes tiennyt että lielahdes on kenkäkauppa vaik täs vieres asun :D Pitääpä mennä katseleen joku päivä noi läpi jos jotain vastaavaa osuis silmiin :)
 
Mä en viihdy pinkeissä topeissa enään raskauden jälkeen...ja alan menettää toivoni päästä vanhoihin mittoihin kun en ole mitään laihduttaja tyyppiä enkä kuitenkaan ole edes ylipainoinen...ja minulla on niin iso ero lantion ja vyötärön mitoissa että jos toppi loppuu lantiolle se ruttautuu heti vyötärölle eikä ole kiva nyhtää sitä alaspäin kokoajan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
noni nyt se kuva kengistä.
Onpas hyvän näköset =) Muistaks mistä oot ostanu, vai onko jo niin kauan aikaa ettei myydä enää missään? :p
Oon ostanu kenkäcosmoksesta lielahdesta, mutta juuri ostin tapaksesta lähes samanlaiset mutta ruskeat. siellä oli myös mustia, violetteja...
Ja mekassa muistan nähneeni samantapaisia.
Noi on tosi kivat jalas kun en osaa korkkareil tepastaa ja ei ainakaa jalat väsy.
Mä en edes tiennyt että lielahdes on kenkäkauppa vaik täs vieres asun :D Pitääpä mennä katseleen joku päivä noi läpi jos jotain vastaavaa osuis silmiin :)
juu se on siinä talos mis on ärrä...ja ennen oli viers jysk ja suomisoffa mikä ny purettiin. sieltä löytyy tosi kivoja kenkiä ja ikaalisis on se sama putiikki mut nimel Qkenkä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ompas sulla upeat hiukset! :heart:
Kiitos. nykyään ne ei kyllä enää oo noin hienot kun olin hiusmallina... ne on lähes mustat, kampaajan mukaan todella tumman ruskeat...ja vähän vaaleeta ruskeeta seassa...
Upeat ne on silti, kurkkasin blogiisi =)
no kiitos :) kiva saada blogiinki lisää kävijöitä :D kaks kärpästä yhellä iskulla!
 

Yhteistyössä