[QUOTE="leena";25775106]en ymmärrä yhtään... meillä lapset viedään päiväkotiin kun mennään töihin ja haetan heti töistä päästyä. päiväkoti päivä on lapsen työpaikka eikä lapsen tarvitse olla yhtään ylimääräistä. käytännössä meillä lapsi klo 8-16.30 maksimissaan molemmilla kestää työmatkat kauan, ei niikään pitkät matkat mutta ruuhka...
pk seutu.... yritetään hakea klo 16 mutta siihen ei onnistu jos paljon töitä tai ruuhkaa. tätä tämä on! mutta molempien työt täällä.[/QUOTE]
Näin sen pitääkin mennä. Hoito kuuluu sille ajalle mikä kuluu matkoihin ja työhön. Oikeasti. itse olen vain aivan poikkeustilanteessa venyttänyt hakuaikaa ja senkin sopinut hlökunnan kanssa. Joskus aamuvuorosta päästyä hoidan jonkin menon johon en voi lasta ottaa mukaan ja haen sitten heti sen jälkeen. Sopimus on tehty välille 6.30-17 mutten sitä koskaan tahallaan tee että pitäisin kokoajan vaikka olen vapaalla tai mies on.
Näin sen pitääkin mennä. Hoito kuuluu sille ajalle mikä kuluu matkoihin ja työhön. Oikeasti. itse olen vain aivan poikkeustilanteessa venyttänyt hakuaikaa ja senkin sopinut hlökunnan kanssa. Joskus aamuvuorosta päästyä hoidan jonkin menon johon en voi lasta ottaa mukaan ja haen sitten heti sen jälkeen. Sopimus on tehty välille 6.30-17 mutten sitä koskaan tahallaan tee että pitäisin kokoajan vaikka olen vapaalla tai mies on.