Olipas hyvää ruokaa vaikka itte sanonkin

Alkuperäinen kirjoittaja vi3eras:
Alkuperäinen kirjoittaja nami:
Ruoka kuulostaa hyvältä, mutta minusta viinit eivät kuulu arkiaterialle vaan juhliin, kuten synttäreille joita juhlimme sukulaisten kanssa.

Suomalainen tiukkapipo :laugh:

niimpä :D

lasillinen viiniä ruuan kanssa on ihan jees, sulaaki paremmin, varsinki jos on lihaa ruokana. eihän se ruuan kanssa otettu viini tarkota automaattisesti viien litran pönikkää...

 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en tykkää lampaasta. :x

Mäkään en tykkää lampaasta jos se on a) ostettu suomalaisesta kaupasta ja b) suomalaisen valmistamaa. Ei tämä kansa vaan osaa :D. Onneksi on etnokaupat & mies joka on huippukokki :)

Höpönlöpön. Kannattaa syödä lammasta jossain muuallakin ku Rossossa tai Kebab housessa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mäkään en tykkää lampaasta jos se on a) ostettu suomalaisesta kaupasta ja b) suomalaisen valmistamaa. Ei tämä kansa vaan osaa :D. Onneksi on etnokaupat & mies joka on huippukokki :)

Lol, kuule kyllä ihan suomalaisetkin osaa.
Huippukokki joka ollut pizzanpaistajana, kih :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lol, kuule kyllä ihan suomalaisetkin osaa.
Huippukokki joka ollut pizzanpaistajana, kih :D

Voihan huippukokki olla vaikka bussikuskina työkseen, ja on mun mies ollut myös "oikean" ravintolan seisovan pöydän safkoista vastuussa.

Minä en oo saanut hyvää tai edes kelvollista lammasta Suomessa, paitsi mieheni tekemänä & yhden venäläisen naisen kokkaamana myös. Ravintoloista en tiedä, puhun kotona kokkaamisesta.

(mutta jatkakaa vaan toki...)
 

Yhteistyössä