Alkuperäinen kirjoittaja vi3eras:Alkuperäinen kirjoittaja nami:Ruoka kuulostaa hyvältä, mutta minusta viinit eivät kuulu arkiaterialle vaan juhliin, kuten synttäreille joita juhlimme sukulaisten kanssa.
Suomalainen tiukkapipo![]()
niimpä
lasillinen viiniä ruuan kanssa on ihan jees, sulaaki paremmin, varsinki jos on lihaa ruokana. eihän se ruuan kanssa otettu viini tarkota automaattisesti viien litran pönikkää...