Olipas hyvää ruokaa vaikka itte sanonkin

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tein ruoaksi porsaan uunifilettä, uuniperunoota kermaviilitäytteellä ja bearnaisekastiketta. Lisäksi oli pannulla paistettua paprikaa, punasipulia ja kesäkurpitsaa, aivan loppuvaiheessa lisäsin fetajuustoa joka vähän ehti sulaa siinä pannulla. Juomaksi valkoviiniä.

Nam. :p

Mitäs te muut olette syöneet?
 
Kuulostaa hyvältä, vaikka possusta en niin välitäkään.

Meillä oli pannulla paistettua tofua, sipulia, valkosipulia, kesäkurpitsaa ja paprikaa, joka tarjoiltiin basmatiriisin kanssa.

Iltapalaksi on vielä tarjolla oma tekemiä basilikalla ja valkosipulilla maustettuja sämpylöitä.
 
Miksi et ole dieetillä niin kuin kaikki muut naiset? Älä vain sano, että olet oikeasti tervejärkinen ja sinut itsesi kanssa. En ole vielä tavannut sellaista naista.
 
Sisä- ja ulkofilettä on tullut syötyä, mutta uunifilettä en ole päässyt maistamaan. Missä päin ruhoa se sijaitsee?

Asiaan, meillä oli tänään soijarouhelasagnea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja surkee keittiössä:
oikeen kunnon ohjetta kehiin, kuullosti niin hyvälle!

No bearnaisekastikkeen ja uuniperunootten ohjeet löytää googlettamalla. Kasvikset vain pilkoon ja laitoon pannulle öljyn ja mausteitten kanssa. Uunifileen paistoon pakkauksen ohjeen mukaan. Valkoviiniä en osaa tehdä. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sisä- ja ulkofilettä on tullut syötyä, mutta uunifilettä en ole päässyt maistamaan. Missä päin ruhoa se sijaitsee?
.



:laugh: Eiköhän tuo uunifilee oo ihan yleisesti tunnettu tuotenimi.

Ikinä ole kuullutkaan.


Googleta sanalla uunifilee niin saat paljon hyviä reseptejä- ei sillä, Scarletinkin ruoka kuullosti oikein herkulliselta
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nami:
Ruoka kuulostaa hyvältä, mutta minusta viinit eivät kuulu arkiaterialle vaan juhliin, kuten synttäreille joita juhlimme sukulaisten kanssa.

Mistä sä tiedät mitä juhlaa mä täällä yksin vietän. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en tykkää lampaasta. :x

Mäkään en tykkää lampaasta jos se on a) ostettu suomalaisesta kaupasta ja b) suomalaisen valmistamaa. Ei tämä kansa vaan osaa :D. Onneksi on etnokaupat & mies joka on huippukokki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sisä- ja ulkofilettä on tullut syötyä, mutta uunifilettä en ole päässyt maistamaan. Missä päin ruhoa se sijaitsee?
.

:laugh: Eiköhän tuo uunifilee oo ihan yleisesti tunnettu tuotenimi.

Ikinä ole kuullutkaan.

no oiskos ulkofileestä tehty :whistle:

oli ihan lurpsista tuo scarlettin ruoka. meillä syötiin makaroonilootaa, ku en yksinkertasesti jaksanu ruveta vääntämään mitään muuta. :xmas:

 

Yhteistyössä