Tein ruoaksi porsaan uunifilettä, uuniperunoota kermaviilitäytteellä ja bearnaisekastiketta. Lisäksi oli pannulla paistettua paprikaa, punasipulia ja kesäkurpitsaa, aivan loppuvaiheessa lisäsin fetajuustoa joka vähän ehti sulaa siinä pannulla. Juomaksi valkoviiniä.
Nam.
Mitäs te muut olette syöneet?
Nam.
Mitäs te muut olette syöneet?