Kylläpäs oli hyvää sapuskaa vaikka itte sanonkin (turhis )

Aika hyvältä kuulostaa kyllä :p
Mä sain eilen laivalla grillikylkee, ja kyllähän oli hyvää. Ja huomenna pääsen viikkarilla menemään ruotsiin, joten ihan varpilla menen ala´carteen vetämään jotku tosi hyvät mätöt :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miten teit tuon punaviinikastikkeen?

Tämän ohjeen mukaan tein.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/611/Punaviinikastike

Maistuuko se punaviini siinä? :ashamed:

Ei mun mielestä. Mä en voi sietää punaviiniä juotuna, mutta tuo kastike on aivan eri asia. :p
 

Yhteistyössä