Uunifilettä (sianlihaa ), punaviinikastiketta ja kermaperunoota.
Juomana kylmää päärynäsiideriä.
Mitäs te muut olette tänään syöneet? =)
Mitäs te muut olette tänään syöneet? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten teit tuon punaviinikastikkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten teit tuon punaviinikastikkeen?
Tämän ohjeen mukaan tein.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/611/Punaviinikastike
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten teit tuon punaviinikastikkeen?
Tämän ohjeen mukaan tein.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/611/Punaviinikastike
Maistuuko se punaviini siinä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
nam namAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:Kanaa mango-chilisoossissa ja täysjyväriisiä![]()
Jälkkäriks kaura-omenapaistosta ja jätskiä
Vieraille ei maistunuMut omalle väelle kyllä :xmas: