Kylläpäs oli hyvää sapuskaa vaikka itte sanonkin (turhis )

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miten teit tuon punaviinikastikkeen?

Tämän ohjeen mukaan tein.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/611/Punaviinikastike

Maistuuko se punaviini siinä? :ashamed:

Ei mun mielestä. Mä en voi sietää punaviiniä juotuna, mutta tuo kastike on aivan eri asia. :p

Eli sitten minäkin uskallan kokeilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miten teit tuon punaviinikastikkeen?

Tämän ohjeen mukaan tein.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/611/Punaviinikastike

Maistuuko se punaviini siinä? :ashamed:

Ei mun mielestä. Mä en voi sietää punaviiniä juotuna, mutta tuo kastike on aivan eri asia. :p

Eli sitten minäkin uskallan kokeilla :)

Kokeile ihmeessä! Tuo kastike on mun mielestä todella hyvää. Valkkarikin tuo ruokiin hyvää makua.
 

Yhteistyössä