J
Joulut ja uudet vuodet
Vieras
Mitäs te olette joulun aikaan syöneet aamupalalla/lounaalla/iltapalalla? Jouluruokien lisäksi siis? Entäs tänään, moniko syö vielä jouluruokia, kuten kinkkua jne...meille ei enää uppoa! Ajattelin jotain kanaa laitella. Yöksi herneet likoamaan ja huomenna kinkun jämistä hernaria.
Aamupalalla on ollut vaihtelevasti voileipää, kylmää riisipuuroa (nam sopan kanssa) ja jogurttia sekä muroja. Lounas on koostunut siitä riisipuurosta lämpimänä, yhtenä
päivänä oli pyttipannua kinkusta ja jämäperunoista...ja aattona syötiin ihan vaan kinkkuvoileipiä.
Kaapissa on vielä kalojen jämiä, jotka tänään menee jo roskiin, lanttulaatikko samoin, heippa...kolme päivää jouluruokia riitti.
Mites teillä?
Aamupalalla on ollut vaihtelevasti voileipää, kylmää riisipuuroa (nam sopan kanssa) ja jogurttia sekä muroja. Lounas on koostunut siitä riisipuurosta lämpimänä, yhtenä
päivänä oli pyttipannua kinkusta ja jämäperunoista...ja aattona syötiin ihan vaan kinkkuvoileipiä.
Kaapissa on vielä kalojen jämiä, jotka tänään menee jo roskiin, lanttulaatikko samoin, heippa...kolme päivää jouluruokia riitti.
Mites teillä?