V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten teit tuon punaviinikastikkeen?
Tämän ohjeen mukaan tein.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/611/Punaviinikastike
Maistuuko se punaviini siinä? :ashamed:
Ei mun mielestä. Mä en voi sietää punaviiniä juotuna, mutta tuo kastike on aivan eri asia.![]()
Eli sitten minäkin uskallan kokeilla