olipa taas oikein konsulentti prismassa...

  • Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti
katti
...vähänkö ketutti, kun olin lapsien kanssa prismassa ja vanhempi poika sanoi että saanko ottaa tollaisen näytepalan (niitä mitä ne esittelijät jakaa) leipää, ja sanoin että ota vaan, ja se leipä oli jotain ihmeellistaä aprikoosileipää, ja poika maistoi palan ja laittoi loput roskikseen, se konsulentti sanoi mulle että hän ei anna lapsille maistiaisia, ja että maistiaiset on aikuisille tarkoitettuja, no mä sanoin hänelle että jos mä ostan lapsilleni leipää, niin tottakai ne lapset sitä leipää maistavat, jos he eivät siitä tykkää, niin en sitä ostakaan, se nainen ilkesi vielä käydä väittämään että lapset vaan sylkevät kalliit limput roskiin eivätkä tiedä mikä on hyvää ja mikä terveellistä, v...u että meni hermot, mä sanoin sille että voin mä se sun 2 euron limppus ostaa jos se siitä kiinni on mutta en mielelläni sitä tee koska lapsesta leipä oli pahaa, niin tää mamma sanoi että mielellään voisit ostaa!!! no en todella ostanut, eikö ihmisten röyhkeydellä ole mitään rajaa? ihyan niinkuin mä veisin lapseni syömään maistiaisille, tyyliin että sitten ei kotona tarvitse syödäkään!
 
Tumpula
Vähän väärässä työssä taisi olla se tapaus.

Mun tapaamat konsulentit oikein tuputtaa lapsille maistiaiset. :D Tietävät ilmeisesti että jos lapset tykkää niin äiti ostaa. :whistle:
 
Laittaisin palautettu ko. esittelyfirmaan, he varmaan kiljuu riemusta kuullessaan tämmösestä konsulentista. Tottakai lapsi voi maistaa jos esittely on, ei siellä ole kylttejä että ei lapsille kiitos ja lapsi on asiakas siinä missä aikuinenkin.
 
ohoh
Ei nekään aina tietty niin aurinkoisia voi ja jaksa olla. Meiän lapselle kunsulentit on monesti olleet itse tarjoomassa maistiaista. Sen olen yrittänyt lapsellekin opettaa, että yks maistiainen per laji riittää. Ei aina sitä vielä tunnu tajuavan 3v.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
...vähänkö ketutti, kun olin lapsien kanssa prismassa ja vanhempi poika sanoi että saanko ottaa tollaisen näytepalan (niitä mitä ne esittelijät jakaa) leipää, ja sanoin että ota vaan, ja se leipä oli jotain ihmeellistaä aprikoosileipää, ja poika maistoi palan ja laittoi loput roskikseen, se konsulentti sanoi mulle että hän ei anna lapsille maistiaisia, ja että maistiaiset on aikuisille tarkoitettuja, no mä sanoin hänelle että jos mä ostan lapsilleni leipää, niin tottakai ne lapset sitä leipää maistavat, jos he eivät siitä tykkää, niin en sitä ostakaan, se nainen ilkesi vielä käydä väittämään että lapset vaan sylkevät kalliit limput roskiin eivätkä tiedä mikä on hyvää ja mikä terveellistä, v...u että meni hermot, mä sanoin sille että voin mä se sun 2 euron limppus ostaa jos se siitä kiinni on mutta en mielelläni sitä tee koska lapsesta leipä oli pahaa, niin tää mamma sanoi että mielellään voisit ostaa!!! no en todella ostanut, eikö ihmisten röyhkeydellä ole mitään rajaa? ihyan niinkuin mä veisin lapseni syömään maistiaisille, tyyliin että sitten ei kotona tarvitse syödäkään!
minkä kaupungin prismasssa ...
pitäisköhän käydä vähän kommentoimassa tommoselle :kieh: törkyturpa tätille
mut joo palautetta kyseisen pomolle jos vaan mahdollista.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Laittaisin palautettu ko. esittelyfirmaan, he varmaan kiljuu riemusta kuullessaan tämmösestä konsulentista.
Niinpä.
Ei oikein myynninedistäjä toimi, siitä tulee pikemminkin myynninestäjä tuolla käytöksellä.
 
katti
no joo, ymmärrän kyllä että voi olla huono päivä, mutta mä olen itsekin asiakaspalveluammatissa, ja en voisi ikinä noin palvella asiakasta, ajattelinkin tehdä tästä vähän numeroa sinne firmaan, niin paljon otti päähän ja lapselle jäi pahamieli, kun se mummeli sanoi noin pahasti.
 
Olisit antanut palaa vaan :D Tollaisia tilanteita tulee harvoin.. että saa vastavetoilla jollekin törkeelle tyypille! Olisinpa ollut siellä ja minä tuossa tilanteessa.. Niin olisin kouluttanut sitä tyyppiä suullisesti aika lailla :D
 
vieras
Jäi tuosta ap:n kirjoituksesta mieleen tuo "jotain ihmeellistä aprikoosileipää" Mitä ihmeellistä siinä on ? Sitä on oikeasti muutakin kuin ruisleipää tai ranskanleipää. Miten tää nyt toimi, kun sanoit, että konsulentti ei anna lapsille maistaa ja kuitenkin lapsesi maistoi sitä. Ihmeen sekava juttu. Kukahan tässä on vetänyt herneen nenään konsulentti vai mamma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäi tuosta ap:n kirjoituksesta mieleen tuo "jotain ihmeellistä aprikoosileipää" Mitä ihmeellistä siinä on ? Sitä on oikeasti muutakin kuin ruisleipää tai ranskanleipää. Miten tää nyt toimi, kun sanoit, että konsulentti ei anna lapsille maistaa ja kuitenkin lapsesi maistoi sitä. Ihmeen sekava juttu. Kukahan tässä on vetänyt herneen nenään konsulentti vai mamma.
Asiakas on aina oikeassa.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäi tuosta ap:n kirjoituksesta mieleen tuo "jotain ihmeellistä aprikoosileipää" Mitä ihmeellistä siinä on ? Sitä on oikeasti muutakin kuin ruisleipää tai ranskanleipää. Miten tää nyt toimi, kun sanoit, että konsulentti ei anna lapsille maistaa ja kuitenkin lapsesi maistoi sitä. Ihmeen sekava juttu. Kukahan tässä on vetänyt herneen nenään konsulentti vai mamma.
sinuna lukisin nyt uudestaan.
Lapsi kysyi luvan äidiltä ja äiti antoi luvan.
Konsulentti sanoi ettei anna maistiasia vasta sen jälkeen kun pala oli mennyt roskiin.
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäi tuosta ap:n kirjoituksesta mieleen tuo "jotain ihmeellistä aprikoosileipää" Mitä ihmeellistä siinä on ? Sitä on oikeasti muutakin kuin ruisleipää tai ranskanleipää. Miten tää nyt toimi, kun sanoit, että konsulentti ei anna lapsille maistaa ja kuitenkin lapsesi maistoi sitä. Ihmeen sekava juttu. Kukahan tässä on vetänyt herneen nenään konsulentti vai mamma.
Asiakas on aina oikeassa.
Eipä taida käytännössä aina toimia tämä lausahdus. Kerran bussikuski meinasi heittää minut VAUVAN kanssa bussista ulos ja uhkasi vielä seuraavalla kerralla jättää pysäkille. Meille tuli pientä sanakopua kun alunperinkin meinasi ajaa pysäkin ohi ja erehdyin kyseisen lauseen suustani päästämään.

Sori, meni vähän ohi aiheen.
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäi tuosta ap:n kirjoituksesta mieleen tuo "jotain ihmeellistä aprikoosileipää" Mitä ihmeellistä siinä on ? Sitä on oikeasti muutakin kuin ruisleipää tai ranskanleipää. Miten tää nyt toimi, kun sanoit, että konsulentti ei anna lapsille maistaa ja kuitenkin lapsesi maistoi sitä. Ihmeen sekava juttu. Kukahan tässä on vetänyt herneen nenään konsulentti vai mamma.
Asiakas on aina oikeassa.
no tämä meni niin että, poika oli ottamassa sitä leipää lautaselta, ja se täti veti lautasen sen nenän edestä pois, no mä luulin että se voitelee lisää niitä hiton palasia, ja sittens anoin pojalle että odota hetki että kohta siihen sitten tulee se lautanen, ja poika odotti ja otti palan, ja koska tuo täti ei ehtinyt eikä kehdannut ottaa sitä lautasta toistamiseen pois (minä nautin ihmisten kiusaamisesta tälläisissä tilanteissa ;) näin siis poikani sai maistaa tuota ihmeellistä aprikoosileipää!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäi tuosta ap:n kirjoituksesta mieleen tuo "jotain ihmeellistä aprikoosileipää" Mitä ihmeellistä siinä on ? Sitä on oikeasti muutakin kuin ruisleipää tai ranskanleipää. Miten tää nyt toimi, kun sanoit, että konsulentti ei anna lapsille maistaa ja kuitenkin lapsesi maistoi sitä. Ihmeen sekava juttu. Kukahan tässä on vetänyt herneen nenään konsulentti vai mamma.
Asiakas on aina oikeassa.
Ei asiakas oo aina oikeessa mut se on sit ammattitaitoo saada se kerrottua asiakkaalle niin et ei o palkokasvit nenässä

Palaute kehiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Laittaisin palautettu ko. esittelyfirmaan, he varmaan kiljuu riemusta kuullessaan tämmösestä konsulentista. Tottakai lapsi voi maistaa jos esittely on, ei siellä ole kylttejä että ei lapsille kiitos ja lapsi on asiakas siinä missä aikuinenkin.
tämä oli täydellisesti kiteytetty! :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Olisit antanut palaa vaan :D Tollaisia tilanteita tulee harvoin.. että saa vastavetoilla jollekin törkeelle tyypille! Olisinpa ollut siellä ja minä tuossa tilanteessa.. Niin olisin kouluttanut sitä tyyppiä suullisesti aika lailla :D
samat sanat :LOL: sillä mentaliteetillä että asiakas on aina oikeessa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.

 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.
näin minäkin ajattelen!
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.
no siitä 2X2cm palasta ei paljon jäljelle jäänyt enkä mä muutenkaan syö lapsieni tähteitä, mun mielestä se ei kuulu äidin toimenkuvaan ;)
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.
Tässä otti LAPSI leivän pois suustaan. Ei lapsilla aina ole vielä täydellisiä käytöstapoja.

Oletko sä vaan sellainen että aina täytyy jostain valittaa?
 
sinisilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Olisit antanut palaa vaan :D Tollaisia tilanteita tulee harvoin.. että saa vastavetoilla jollekin törkeelle tyypille! Olisinpa ollut siellä ja minä tuossa tilanteessa.. Niin olisin kouluttanut sitä tyyppiä suullisesti aika lailla :D
samat sanat :LOL: sillä mentaliteetillä että asiakas on aina oikeessa :D
vähän voita päälle
 
nähnyt yhtä sun toista
On kaikenlaisia konsulentteja ,mutta kyllä on törkeitä ,ja täysin kasvattamattomia kakaroitakin ne tulee konsulentin luo ja tyhjentää kaikki maistatus palat, ja heittelee ne sit pitkin myymälän lattioita,konsulentit ovat ,siellä sitä varten ,että asiakkaat,saisivat tutustua uuteen tuotteeseen,ennekuin ehkä ostavat tuotteen ei ehkä sillä kerralla,mutta joskus tietävät miltä se maistuu.Mutta kyllä on törkeitä aikuisiakin,niillä on asenne perseestä,tullaan konsulentin luo ai ku kiva ei tartte enää kotona syödä tyyliin ja vedetään naama täyteen sekasin eri laatuja,ja sanotaan oli hyvää ei siis haluta tutustua kyseisiin tuotteisiin ei ole mitään ostopakkoa konsulentit eivät ole myymälässä ainoastaan myymässä vaan kertomassa uudesta tuotteesta.Hyvät käytöstavat ovat niin aikuiselle,kun lapsillekin tärkeitä kyseisessä tapauksessa olisi äiti voinut ottaa leipäpalan ja antaa siitä palan lapselleen kun kuuli ,että leivässä on aprikoosia,ja oli siis todennäköistä että lapsi ei siitä olisi pitänyt oli väärä viesti lapselle että kun en tykkään voi sen sylkeä roskiin,siis ruoka on pahaa ois syytä opettaa lapsille että kaikkea voi maistaa kaikesta ei silti tarvitse pitää.Voi sanoa nätisti että kiitos en pidä siitä,eikä sorkkia joka paikassa,sanoisin lopuksi että huonosti kasvatettu tenava,niinse on jos vanhemmat sanoo yäk pahaa sanoo tenava vuorenvarmasti perässä.Olen kuullut kaupassa kun 2 vee sano että mä syön vain samaa kun iskä ja äiti,eli on menny oppi perille.kiitos
 

Yhteistyössä