olipa taas oikein konsulentti prismassa...

  • Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti
Kermakakku
Psykassa joskus sivuttiin kirjoitusta, ja todettiin mm. seuraavaa: jos tekstissä ilmenee ylipitkiä lauseita (lauseet kirjoitettu loputtomaan pötköön eikä ole osattu katkoa ajatuksia kokonaisuuksiin), kappalejaottomuutta, iso kirjain puuttuu lauseen alusta, ja pisteen jälkeen välilyönti jää pois, kyseessä saattaa olla henkilö, jonka mielenterveys on järkkymässä tai järkkynyt.
 
yks vaan
Sanosi tähä et jos ei osaa käyttäytyy,niin parempi jättää eivät ottamati.Ja ihan kaikille tiedoksi konsulenttit eivät ole mitää ruuan jakelijoita.he tekevät esittelytyötä uusien tuotteiden tunnetuksi tekemistä ,että ei tarttis ostaa sellasta leipää josta ei pidä ja heittää se sit roskii olkaa asiallisia konsulentit ovat tosi mukavia ja auttavaisia,ja mitä mä niitä olen nähny ja jutellu nii kovan luokan ammatilaisia,suurin osa.Joskus törmää nuorii jotka luulee että ku räpyttää tekoripsii niin ja on kaunis ,et homma on sillo hanskassa se on ammatilaisen työtä mitä mä on sitä sivusta seurannu,että annetaan konsulenteille työrauha,et sillee
 
justjoo
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Sanosi tähä et jos ei osaa käyttäytyy,niin parempi jättää eivät ottamati.Ja ihan kaikille tiedoksi konsulenttit eivät ole mitää ruuan jakelijoita.he tekevät esittelytyötä uusien tuotteiden tunnetuksi tekemistä ,että ei tarttis ostaa sellasta leipää josta ei pidä ja heittää se sit roskii olkaa asiallisia konsulentit ovat tosi mukavia ja auttavaisia,ja mitä mä niitä olen nähny ja jutellu nii kovan luokan ammatilaisia,suurin osa.Joskus törmää nuorii jotka luulee että ku räpyttää tekoripsii niin ja on kaunis ,et homma on sillo hanskassa se on ammatilaisen työtä mitä mä on sitä sivusta seurannu,että annetaan konsulenteille työrauha,et sillee
Ai sinustako tuo aloituksen konsulentti toimi oikein? Lapsilla ei ole oikeutta ottaa maistiaisia? Hah.

 
yks vaa
Menikö jauhot suuhun! Kun sanotaan asiat niinku ne on,entäs jos joku tulis kenen tahansa työpaikalle,aukoo päätään kauppa on konsulentin työpaikka.Toivottavasti herätti vähä keskustelua!
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.
näin minäkin ajattelen!
Vanhemmat eivät ole mitään jätemyllyjä, joiden pitää kiltisti syödä lastensa tähteet! :D siis voi herrajumala! ja sit ihmetellään kun äiti lihoo palloksi, ihmekös tuo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ja parempihan se on sinne laittaa kuin ruveta sylkemään ja räkimään ympäriinsä.
Mun mielestä äiti olisi voinut syödä se loppupalan. Ruoan roskiin laittaminen on jotenkin niin... :/ Jos jostakin ei pidä, niin voi sen silti syödä loppuun ja sanoa, ettei ollut minun makuuni, kiitos. Ja juu, ei esittelijäkään fiksusti toiminut.
mä sain sellasen käsityksen et ne leipäpalat oli nimenomaan maistiaisiks... :whistle: jos ei tykkää ni roskishan on siinä vieressä :saint:
 
No jopas oli... Me eilen maisteltiin maistiaisia, niin minä kuin lapseni, vieläpä molemmat kahta eri makua. Jos täti olisi kieltänyt lapselta maistamisen, olisin jättänyt todellakin ostamati ne, mitä nyt häneltä ostettiin. Oli oikein kiva täti meidän kohdalla ja ilo oli asioida hänen kanssaan =) Ei myöskään pistänyt pahakseen vaikka sanoin, ettei toinen maistiainen osunut oikeaan makunystyrään ja hän sitten vinkkasi samantapaisesta tuotteesta toisen vaihtoehdon, josko se olisi mieleinen.
 
kyl ne täällä ekana tolle muksulle on tarjoamassa maisteja ja lapsetkin saa vapaasti maistaa. Jollei maistu niin laitan hissukseen roskiin enkä ala jätemyllyksi. Yleensä on poika syöny ne leipäpalat tai mitä nyt onkin tarjolla. Enkä kyl muista että missään kaupassa ois esittelijä mussuttanu lasten kohdalla maistiaisista. Hyvinkin saatetaan sitte ostaa jos on sellasta tuotetta mistä tykätään.
 
hmmm
No vaikea sanoa kun ei tapausta nähnyt.
Toisaalta itse en loukkaantuisi jos sanottaisiin että makupalat vain lapsille...,mutta toisaalta lapsien kautta tulee paljon ostovoimaa. Jos lapset sanovat kyllä, on leipä ostokorissa kerta toisensa jälkeen.

Sitä varmaan ärsytti kun lapsesi sylki leivän pois ja sulla on vähän tuollainen hmmm "juntti" asenne asiaan.
Eihän sille mitään voi jos sylettää, mutta kannattaisi olla jatkossa ottamatta niitä maistiaisia jos ne päätyvät roskikseen.
 
essi
Siis mistät e ootte lukenutå että ap lapsi ois sylkenyt mitään pois?!
Mä luin, että lapsi maistoi palasen, ja laittoi loput roskiin kun ei tykännyt...
Eli juuri niin kun yleensä opetetaan, on hyvä maistaa, muttei pakko syödä jos ei tykkää.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja nähnyt yhtä sun toista:
On kaikenlaisia konsulentteja ,mutta kyllä on törkeitä ,ja täysin kasvattamattomia kakaroitakin ne tulee konsulentin luo ja tyhjentää kaikki maistatus palat, ja heittelee ne sit pitkin myymälän lattioita,konsulentit ovat ,siellä sitä varten ,että asiakkaat,saisivat tutustua uuteen tuotteeseen,ennekuin ehkä ostavat tuotteen ei ehkä sillä kerralla,mutta joskus tietävät miltä se maistuu.Mutta kyllä on törkeitä aikuisiakin,niillä on asenne perseestä,tullaan konsulentin luo ai ku kiva ei tartte enää kotona syödä tyyliin ja vedetään naama täyteen sekasin eri laatuja,ja sanotaan oli hyvää ei siis haluta tutustua kyseisiin tuotteisiin ei ole mitään ostopakkoa konsulentit eivät ole myymälässä ainoastaan myymässä vaan kertomassa uudesta tuotteesta.Hyvät käytöstavat ovat niin aikuiselle,kun lapsillekin tärkeitä kyseisessä tapauksessa olisi äiti voinut ottaa leipäpalan ja antaa siitä palan lapselleen kun kuuli ,että leivässä on aprikoosia,ja oli siis todennäköistä että lapsi ei siitä olisi pitänyt oli väärä viesti lapselle että kun en tykkään voi sen sylkeä roskiin,siis ruoka on pahaa ois syytä opettaa lapsille että kaikkea voi maistaa kaikesta ei silti tarvitse pitää.Voi sanoa nätisti että kiitos en pidä siitä,eikä sorkkia joka paikassa,sanoisin lopuksi että huonosti kasvatettu tenava,niinse on jos vanhemmat sanoo yäk pahaa sanoo tenava vuorenvarmasti perässä.Olen kuullut kaupassa kun 2 vee sano että mä syön vain samaa kun iskä ja äiti,eli on menny oppi perille.kiitos
Asian vierestä mutta vähän voisi opetella kirjoittamaan, ja siis nimenomaan pilkun käyttöä; sitähän, ei, tarvita, joka, toisen , sanan, jälkeen.
Ja välilyönti pilkun jälkeen sekä edes jonkinlainen tekstin jaksotus. Kiitos.
 

Yhteistyössä